Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Auditor/Ekspert techniczny aktywnych wyrobów medycznych i oprogramowania
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: 9731
W związku z dynamicznym rozwojem zespołu w renomowanej Jednostce Notyfikowanej, poszukujemy osoby na stanowisko Auditora/Eksperta technicznego aktywnych wyrobów medycznych i oprogramowania stand alone lub wbudowane w wyrób medyczny.
Osoby te nie tylko będą odpowiedzialne za przeprowadzanie audytów systemu zarządzania jakością producenta i/lub ocenę dokumentacji technicznej aktywnych wyrobów medycznych Klientów z całego świata, ale także będą miały szansę współpracować z czołowymi firmami medycznymi, rozwijać swoje umiejętności w innowacyjnym środowisku oraz uczestniczyć w projektach wpływających bezpośrednio na bezpieczeństwo pacjentów.
Jeśli chcesz stać się częścią zespołu, który kreuje bezpieczną przyszłość branży medycznej, aplikuj!
Zadania:
Oferta dotyczy pracy stałej.
Osoby te nie tylko będą odpowiedzialne za przeprowadzanie audytów systemu zarządzania jakością producenta i/lub ocenę dokumentacji technicznej aktywnych wyrobów medycznych Klientów z całego świata, ale także będą miały szansę współpracować z czołowymi firmami medycznymi, rozwijać swoje umiejętności w innowacyjnym środowisku oraz uczestniczyć w projektach wpływających bezpośrednio na bezpieczeństwo pacjentów.
Jeśli chcesz stać się częścią zespołu, który kreuje bezpieczną przyszłość branży medycznej, aplikuj!
Zadania:
- Auditor (praca na terenie Polski i świata – na miejscu w lokalizacji klienta) – odpowiedzialny za przeprowadzanie audytów systemu zarządzania jakością producenta (QMS) w zakresie aktywnych wyrobów medycznych oraz jego dostawców i/ lub podwykonawców oraz przygotowanie dokumentacji audytowej w tym ocena działań korygujących do stwierdzonych niezgodności
- Ekspert techniczny (praca zdalna) – odpowiedzialny za przeprowadzanie oceny dokumentacji technicznej aktywnych wyrobów medycznych oraz sporządzanie zapisów i raportów dotyczących oceny, w tym ocena działań korygujących do stwierdzonych niezgodności
- Ukończone studia wyższe z zakresu: elektronika, informatyka, automatyka, inżynieria biomedyczna, matematyka, fizyka, automatyka i robotyka, obejmujące naukę programowania
- Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
- Prawo jazdy kat. B
- Minimum 4 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie produktów stosowanych w ochronie zdrowia lub w powiązanej działalności takiej jak: produkcja, audyt lub badania naukowe, w tym:
- Auditor: 2 lata doświadczenia w dziedzinie zarządzania jakością oraz z wyrobami wyprodukowanymi z wykorzystaniem podzespołów elektronicznych, w tym urządzenia komunikacyjne
- Ekspert: 2 lata doświadczenia w projektowaniu, produkcji, testowaniu aktywnych wyrobów medycznych lub technologii, które mają być oceniane lub związane z aspektami naukowymi, które mają podlegać ocenie
- Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu, testowaniu urządzeń zwierających oprogramowanie lub samego oprogramowania
- Znajomość co najmniej 1 języka programowania oraz technik testowania i debugowania
- Znajomość cyklu życia oprogramowania. Uczestnictwo w weryfikacji i walidacji oprogramowania
- Znajomość wymagań związanych z cyberbepieczeństwem
- Znajomość normy ISO 13485 oraz wymagań prawnych dotyczących wyrobów medycznych
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie audytorskie w Jednostce Notyfikowanej
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Pracę w zespole doświadczonych specjalistów
- Bogaty pakiet szkoleń
- Benefity: pakiet sportowy i medyczny, ubezpieczenie na życie oraz dofinansowanie nauki języka angielskiego
Oferta dotyczy pracy stałej.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.