SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 85.000 pracowników w sieci ponad 1.800 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem usług audytu i certyfikacji naszej firmy w Polsce zapraszamy do współpracy osoby zainteresowane rozwojem zawodowym w kierunku:
Miejsce pracy: Cały Kraj / Kraje Europy Środkowo-Wschodniej
W okresie zdobywania uprawnień na Auditora Wiodącego kandydat będzie brał udział w szkoleniach oraz uczestniczył w audytach gospodarki leśnej. Jako samodzielny Auditor będzie odpowiedzialny za przeprowadzanie auditów w organizacjach zarządzających lub władających lasami, sporządzanie dokumentacji poauditowej w języku polskim i angielskim.
-
Wykształcenie średnie lub wyższe w dziedzinie leśnictwa, zarządzania środowiskiem lub innych nauk przyrodniczych
-
Co najmniej 5-letnie doświadczenie w leśnictwie lub pokrewne, lub 10-letnie w przypadku posiadania wykształcenia średniego
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Biegła obsługa komputera, praktyczna znajomość pakietu MS Office
-
Rozwinięte zdolności komunikacyjne, odporność na stres
-
Dyspozycyjność czasowa i zadaniowa, gotowości do odbywania częstych podróży służbowych
-
Czynne prawo jazdy kat. B
-
Pełne przeszkolenie oraz możliwość podniesienia kwalifikacji zawodowych na Auditora Wiodącego, w tym certyfikacje: ISO 9001, 14001 lub OHSAS/PN-N-18001
-
W okresie zdobywania kwalifikacji oferujemy elastyczne warunki współpracy
-
Po zdobyciu uprawnień i przeszkolenia możliwość stałego zatrudnienia wraz z pełnym pakietem socjalnym oraz prywatną opieką medyczną
-
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i zaangażowania
-
Przyjazną atmosferę pracy