młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Główne zadania: Koordynacja odchyleń od procesu w obszarze odpowiedzialności działu Zakupów (np. MRB); Monitorowanie i zatwierdzanie propozycji zmian technicznych (DCP); Nadzorowanie wydajności i efektywności dostawców; Terminowe pozyskiwanie materiałów niezbędnych do produkcji foteli...
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych; Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie; Administracja i dbanie o prawidłowy obieg...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Obowiązki: Odbieranie i inicjowanie rozmów telefonicznych. Przeprowadzanie wstępnych etapów rekrutacji dla niższych oraz średnich szczebli (projekty międzynarodowe). Zarządzanie systemem rekrutacyjnym. Zarządzanie korespondencją e-mailową i profilami na portalach społecznościowych....
Jako Asystent Higieny będziesz zapewniać sprawne funkcjonowanie obszarów produkcyjnych zgodnie z zasadami GMP oraz wymogami FDA, w trosce o najwyższe standardy higieniczne i ciągłość procesów produkcyjnych. Twoje zadania: Aktualizacja i rewizja dokumentacji dotyczącej Zespołu Higieny i...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
2 dni
Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
asystent umowa o pracę pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: wsparcie w komunikacji z rodzicami oraz nauczycielami; wsparcie w koordynowaniu, zarządzaniu i realizacji zadań oraz planowaniu wydarzeń szkolnych i wycieczek; wsparcie w przygotowaniu dokumentacji; dbanie o sale i sprzęt IT i inne technologie na terenie placówki; nadzór nad...
specjalista junior / mid umowa zlecenie aplikuj bez CV
15 godz.
Obsługa recepcji, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy; Obsługa przychodzących i wychodzących przesyłek oraz poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; Zarządzanie kalendarzem sal i obsługa spotkań; Rejestracja i dystrybucja dokumentów...
Firma AUDIT świadczy usługi z zakresu doradztwa personalnego, w tym między innymi usługi z zakresu rekrutacji i selekcji. Działamy na zlecenie firm, dla których poszukujemy odpowiednich kandydatów na stanowiska pracy, według wymagań określonych przez pracodawców. Świadczymy również usługi w zakresie: szkoleń, oceny kadr, leasingu personalnego, rekrutacji pracowników z Ukrainy i badań psychologicznych.
Asystentka
Miejsce pracy: Świebodzin
Opis stanowiska:
Obsługa sekretariatu oraz prowadzenie terminarza spotkań
Koordynowanie obiegu informacji i korespondencji pomiędzy Zarządem Spółki a komórkami organizacyjnymi i instytucjami zewnętrznymi
Organizowanie spotkań
Opracowywanie materiałów (m.in.: prezentacje, raporty, sprawozdania)
Sporządzanie i redagowanie dokumentów oraz nadzór nad ich przepływem.
Uczestniczenie w spotkaniach
Przygotowywanie korespondencji na zewnątrz firmy
Wymagania:
Wykształcenie min. wyższe
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
Biegła znajomość pakietu MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych
Bardzo dobra organizacja pracy własnej, rzetelność, skrupulatność i dokładność
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Główne zadania: Koordynacja odchyleń od procesu w obszarze odpowiedzialności działu Zakupów (np. MRB); Monitorowanie i zatwierdzanie propozycji zmian technicznych (DCP); Nadzorowanie wydajności i efektywności dostawców; Terminowe pozyskiwanie materiałów niezbędnych do produkcji foteli...
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych; Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie; Administracja i dbanie o prawidłowy obieg...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Obowiązki: Odbieranie i inicjowanie rozmów telefonicznych. Przeprowadzanie wstępnych etapów rekrutacji dla niższych oraz średnich szczebli (projekty międzynarodowe). Zarządzanie systemem rekrutacyjnym. Zarządzanie korespondencją e-mailową i profilami na portalach społecznościowych....
Jako Asystent Higieny będziesz zapewniać sprawne funkcjonowanie obszarów produkcyjnych zgodnie z zasadami GMP oraz wymogami FDA, w trosce o najwyższe standardy higieniczne i ciągłość procesów produkcyjnych. Twoje zadania: Aktualizacja i rewizja dokumentacji dotyczącej Zespołu Higieny i...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
2 dni
Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
asystent umowa o pracę pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: wsparcie w komunikacji z rodzicami oraz nauczycielami; wsparcie w koordynowaniu, zarządzaniu i realizacji zadań oraz planowaniu wydarzeń szkolnych i wycieczek; wsparcie w przygotowaniu dokumentacji; dbanie o sale i sprzęt IT i inne technologie na terenie placówki; nadzór nad...
specjalista junior / mid umowa zlecenie aplikuj bez CV
15 godz.
Obsługa recepcji, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy; Obsługa przychodzących i wychodzących przesyłek oraz poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; Zarządzanie kalendarzem sal i obsługa spotkań; Rejestracja i dystrybucja dokumentów...