Koordynowanie obiegu dokumentów w biurze, obsługa bieżących spraw administracyjnych, obsługa korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, wsparcie innych działów firmy (m. in. porządkowanie i archiwizacja dokumentów).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych Uprawnienia: Prawo jazdy kat.B
Wymagania inne:
Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej
Miejsce pracy:
Wyszków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Adres:
Tadeusza Kościuszki 15, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Dane kontaktowe:
Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie Agnieszka Garbarczyk 297426166 w. 258
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
CV
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat 6 000 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Opis stanowiska Ustalanie harmonogramu spotkań; Przygotowanie prezentacji; Organizacja wydarzeń firmowych, wdrożenia nowych pracowników; Samodzielne koordynowanie terminów przełożonego; Wsparcie projektowe; Wykonywanie osobistych zleceń (organizacja podróży, umawianie wizyt u lekarza itp.)
Zadania: Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach; Koordynowanie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych; Sporządzanie protokołów oraz notatek służbowych ze spotkań; Przygotowywanie dokumentacji, raportów oraz prezentacji; Komunikacja z partnerami biznesowymi,...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów (w tym ich sprawdzanie,...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Twoje Zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
Klient portalu Praca.pl
Będzin
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
Wsparcie Zarządu i kierownictwa w sprawach administracyjnych i organizacyjnych. Komunikacja z klientami i partnerami firmy. Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Organizacja spotkań; Przygotowywanie raportów i dokumentów. Zarządzanie profilami firmy w social mediach. Zamawianie...
Klient portalu Praca.pl
Gdańsk
praca stacjonarna
dziś wygasa
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
13 dni
Zapewnienie płynnego przepływu dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej do Zarządu. Organizacyjne wsparcie działalności Zarządu. Współpraca z innymi działami i pracownikami firmy. Skanowanie, generowanie, katalogowanie i archiwizacja dokumentów. Prowadzenie rejestru umów. Kontakty z...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; HR...
Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach; Koordynowanie kalendarza spotkań oraz organizowanie podróży służbowych; Sporządzanie protokołów i notatek służbowych ze spotkań; Przygotowywanie dokumentacji, raportów i prezentacji; Komunikacja z partnerami biznesowymi, klientami...
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku to osoba, która: dba o terminowość załatwiania spraw m.in. korespondencji z organami władzy państwowej i samorządowej, przygotowuje odpowiedzi i dba o obsługę korespondencji, prowadzi wszystkie sprawy administracyjno – biurowe niezbędne do...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379