Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka Zarządu

HPR Group sp. z o.o.
Tychy
praca stacjonarna
3315 dni temu

Ogłoszenie numer: 881300, z dnia 2015-11-23

Dla Naszego Klienta światowego producenta komponentów do sprzętu AGD oraz dla przemysłu motoryzacyjnego, poszukujemy kandydata na stanowisko:

Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Tychy

Nr Ref.: AS/TY/11/2015

 

Opis stanowiska

  • Kompleksowa organizacja pracy sekretariatu.
  • Nadzór i koordynacja rozdziału dokumentacji wymagającej zgody/zezwolenia zarządu lub dyrekcji.
  • Prowadzenie kompletnej dokumentacji formalno-prawnej zakładu.
  • Przygotowywanie korespondencji oraz raportów w języku polskim, angielskim i niemieckim.
  • Tłumaczenie ustne i pisemne tekstów na język angielski i niemiecki oraz odwrotnie.
  • Koordynacja obsługi gości.
  • Prowadzenie kalendarza spotkań, umawianie i organizowanie spotkań.
  • Udział w wytypowanych przez zarząd lub dyrekcję zakładu spotkaniach i konferencjach oraz sporządzanie protokołu postanowień i wniosków.
  • Koordynacja monitoringu realizacji zapisów w protokołach.
  • Organizacja podróży służbowych.
  • Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji.
  • Obsługa poczty wychodzącej, przychodzącej do sekretariatu.
  • Współpraca ze wszystkimi działami zakładu oraz sekretariatami innych spółek  grupy.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe.
  • Co najmniej dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Biegła znajomość j. angielskiego.
  • Znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • Biegła znajomość pakietu MS Office.
  • Wysoki poziom kultury osobistej.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz warunki pracy.
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym  środowisku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....