Ogłoszenie numer: 881300, z dnia 2015-11-23
Dla Naszego Klienta światowego producenta komponentów do sprzętu AGD oraz dla przemysłu motoryzacyjnego, poszukujemy kandydata na stanowisko:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Tychy
Nr Ref.: AS/TY/11/2015
Opis stanowiska
- Kompleksowa organizacja pracy sekretariatu.
- Nadzór i koordynacja rozdziału dokumentacji wymagającej zgody/zezwolenia zarządu lub dyrekcji.
- Prowadzenie kompletnej dokumentacji formalno-prawnej zakładu.
- Przygotowywanie korespondencji oraz raportów w języku polskim, angielskim i niemieckim.
- Tłumaczenie ustne i pisemne tekstów na język angielski i niemiecki oraz odwrotnie.
- Koordynacja obsługi gości.
- Prowadzenie kalendarza spotkań, umawianie i organizowanie spotkań.
- Udział w wytypowanych przez zarząd lub dyrekcję zakładu spotkaniach i konferencjach oraz sporządzanie protokołu postanowień i wniosków.
- Koordynacja monitoringu realizacji zapisów w protokołach.
- Organizacja podróży służbowych.
- Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji.
- Obsługa poczty wychodzącej, przychodzącej do sekretariatu.
- Współpraca ze wszystkimi działami zakładu oraz sekretariatami innych spółek grupy.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe.
- Co najmniej dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Biegła znajomość j. angielskiego.
- Znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- Biegła znajomość pakietu MS Office.
- Wysoki poziom kultury osobistej.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz warunki pracy.
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.