Polski HR - Doradztwo Personalne Sp. z o.o. to profesjonalna agencja doradztwa personalnego, wyspecjalizowana w rekrutacji i selekcji pracowników na stanowiska średniego i wysokiego szczebla. Współpracujemy z renomowanymi pracodawcami z Polski i zza granicy. Należymy do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A.
Polski HR – Doradztwo Personalne Sp. z o. o jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 9301.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Kraków
Obowiązki:
- Organizacja pracy Zarządu: planowanie oraz organizacja kalendarza, spotkań, podróży służbowych
- Organizacja, przygotowanie prezentacji oraz raportów ze spotkań Zarządu,
- Tłumaczenie dokumentów (język angielski),
- Bieżące prace administracyjne,
- Wsparcie działu sprzedaży w zakresie wyszukiwania przetargów;
- Czuwanie nad sprawną pracą biura oraz recepcji,
- Dbanie o właściwy wizerunek firmy,
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Wykształcenie wyższe,
- Wysoka kultura osobista,
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- Odpowiedzialność i bardzo dobra organizacja pracy,
- Umiejętność szybkiego uczenia się i nawiązywania kontaktów,
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Pracę w miłej atmosferze w międzynarodowym środowisku.