Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska:
- Obsługa Kancelarii w zakresie połączeń telefonicznych, przygotowanie dokumentów do podpisu i korespondencji do dekretacji
- prowadzenie terminarza spraw i spotkań Zarządu
- kierowanie obiegiem pism i dokumentów wpływających do Zarządu,
- odbiór i potwierdzanie przyjętej korespondencji oraz zatwierdzanie korespondencji do wysyłki,
- rejestracja i prowadzenie spisu spraw oraz wykazu akt,
- prowadzenie centralnego rejestru umów,
- gromadzenie niezbędnych informacji o firmach, instytucjach i kontrahentach, z którymi Zarząd prowadzi współpracę,
- organizowanie oraz obsługa narad i konferencji odbywających się w Zarządzie,
- organizowanie i obsługa wyjazdów Zarządu, na rozmowy z kontrahentami
- przyjmowanie interesantów (poczęstunek, kawa herbata inne napoje)
- redagowanie pism
- kontakt telefoniczny z Klientami Firmy
- przyjmowanie i ekspedycja poczty
- dbanie o porządek w sekretariacie
- dbanie o porządek w gabinecie Prezesa
- tworzenie raportów i analiz
- dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura
- dbanie o prawidłowy przepływ informacji pomiędzy komórkami
- obsługa umów i współpraca z dostawcami i usługodawcami
Wymagania:
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku od min 2 lat,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- inicjatywa w działaniu i kreatywność,
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
- swobodne poruszanie się po internecie,
- Prawo jazdy kat. B,
Oferujemy:
- stanowisko o dużym znaczeniu dla prawidłowego funkcjonowania firmy,
- stabilną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- pracę pełną wyzwań,
- zadania umożliwiające realny rozwój kompetencji,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach
- przyjazną atmosferę
- miejsce parkingowe na terenie firmy