Od kilkudziesięciu lat marka hotelowa DoubleTree by Hilton cieszy się doskonałą reputacją na świecie. Ten sukces zawdzięczamy przede wszystkim naszym Pracownikom, którzy świadczą gościom usługi najwyższej jakości. Jesteśmy dumni z tego, że zatrudniamy ludzi reprezentujących najwyższy poziom,
ponieważ doskonale wiemy, że opinia naszej marki jest w ich rękach.
DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw,
jedno z największych centrów konferencyjnych sieci Hilton w Europie.
Jeśli Twoim celem jest praca w miejscu prestiżowym, w którym troszczymy się nie tylko o gości
ale także o Pracowników DOŁĄCZ DO NAS
Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Warszawa - Wawer
Zadania:
- bieżące koordynowanie pracy sekretariatu Zarządu
- nadzorowanie obiegu dokumentów w firmie
- obsługa korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej
- bieżące zarządzanie sprawami administracyjnymi
- ewidencjonowanie faktur kosztowych oraz magazynowych
- tworzenie procedur oraz uchwał
- nadzór kalendarza Zarządu
- nadzór nad polisami/ubezpieczeniami
- nadzór nad szafkami oraz szatniami pracowniczymi
- pomoc w organizacji wydarzeń pracowniczych
- organizacja archiwum
Poszukujemy osób wykazujących następujące cechy:
- umiejętność pracy pod presją czasu
- zaangażowanie
- dobra organizacja czasu pracy
- elastyczność
- terminowość
- umiejętność tworzenia pism formalnych
- umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- zatrudnienie na pełen etat w ramach umowy o pracę (lub inna preferowana przez kandydata forma zatrudnienia)
- elastyczny grafik pracy
- przyjazną atmosferę,
- pracę w zespole specjalistów z branży
- możliwość korzystania ze zniżek dla Pracowników i ich Rodzin oraz Przyjaciół w hotelach sieci Hilton Worldwide na całym świecie
- specjalne zniżki na terenie hotelu Doubletree by Hlton Warsaw obejmujących m.in. organizację przyjęć/spa/siłownię/usługi gastronomiczne
- rozwój osobisty
- obiady pracownicze