asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Czy jesteś osobą zorganizowaną, proaktywną i pasjonującą się wsparciem administracyjnym oraz obsługą klienta? Wojas Development poszukuje Asystentki/Asystenta Zarządu i Recepcjonistki/Recepcjonisty do naszego dynamicznego zespołu! Jako pierwsza osoba kontaktowa w naszej firmie, będziesz...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Twoje główne zadania: Powitanie klientów i gości firmy. Zarządzanie codziennymi operacjami na recepcji i obsługa korespondencji. Wsparcie administracyjne Zarządu, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych. Zarządzanie zaopatrzeniem biura. Pomoc w organizacji firmowych wydarzeń.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Czy masz talent organizacyjny i zajmujesz się wsparciem administracyjnym? Dołącz do Wojas Development! Poszukujemy wszechstronnej osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki Zarządu i Recepcjonisty/Recepcjonistki. Dołącz do nas, jeśli chcesz być sercem naszego biura, wspierać zarząd i...
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Bieżąca obsługa biura –przyjmowanie gości, odbieranie połączeń telefonicznych; Współpraca z dostawcami, kurierami; Zamawianie wizytówek i materiałów marketingowych; Obsługę i koordynowanie korespondencji biurowej, dbanie o jej prawidłowy...
Opis stanowiska Wgrywanie do systemu oraz podstawowe opisywanie faktur Inne prace administracyjno-biurowe Wymagania Minimum wykształcenie średnie Podstawowa znajomość języka angielskiego Skrupulatność i obowiązkowość Umiejętność sprawnej obsługi komputera Mile widziane doświadczenie...
Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
Zadania: Zarządzanie kalendarzem Prezesa i organizacja spotkań; Koordynacja korespondencji biznesowej i przygotowywanie odpowiedzi; Tłumaczenie dokumentów; Komunikacja z partnerami biznesowymi – zarówno lokalnymi, jak i zagranicznymi; Organizacja podróży służbowych (loty, zakwaterowanie,...
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie,w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystentka zarządu
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Nr Ref.: PRACA/AS-ZARZ/003/AKO
Organizacja działań Zarządu (planowanie spotkań, zarządzanie kalendarzem i wyjazdami służbowymi);
Przygotowywanie raportów;
Organizowanie podróży służbowych;
Zarządzanie flota samochodową i telefonami służbowymi;
Współpraca z dostawcami usług;
Zarządzanie obiegiem dokumentów;
Tłumaczenia dokumentów;
Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
Dobra znajomość MS Office;
Otwartość, łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
Komunikatywność, samodzielność i dobra organizacji pracy;
Umiejętności analityczne, dokładność;
Umiejętność współpracy z osobami na różnych poziomach w organizacji;
Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
Przyjazne środowisko pracy w międzynarodowym zespole;
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Zatrudnienie przez Manpower na okres około 1,5 roku, z możliwością późniejszego zatrudnienia na stałe;
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Czy jesteś osobą zorganizowaną, proaktywną i pasjonującą się wsparciem administracyjnym oraz obsługą klienta? Wojas Development poszukuje Asystentki/Asystenta Zarządu i Recepcjonistki/Recepcjonisty do naszego dynamicznego zespołu! Jako pierwsza osoba kontaktowa w naszej firmie, będziesz...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Twoje główne zadania: Powitanie klientów i gości firmy. Zarządzanie codziennymi operacjami na recepcji i obsługa korespondencji. Wsparcie administracyjne Zarządu, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych. Zarządzanie zaopatrzeniem biura. Pomoc w organizacji firmowych wydarzeń.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Czy masz talent organizacyjny i zajmujesz się wsparciem administracyjnym? Dołącz do Wojas Development! Poszukujemy wszechstronnej osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki Zarządu i Recepcjonisty/Recepcjonistki. Dołącz do nas, jeśli chcesz być sercem naszego biura, wspierać zarząd i...
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Bieżąca obsługa biura –przyjmowanie gości, odbieranie połączeń telefonicznych; Współpraca z dostawcami, kurierami; Zamawianie wizytówek i materiałów marketingowych; Obsługę i koordynowanie korespondencji biurowej, dbanie o jej prawidłowy...
Opis stanowiska Wgrywanie do systemu oraz podstawowe opisywanie faktur Inne prace administracyjno-biurowe Wymagania Minimum wykształcenie średnie Podstawowa znajomość języka angielskiego Skrupulatność i obowiązkowość Umiejętność sprawnej obsługi komputera Mile widziane doświadczenie...
Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
Zadania: Zarządzanie kalendarzem Prezesa i organizacja spotkań; Koordynacja korespondencji biznesowej i przygotowywanie odpowiedzi; Tłumaczenie dokumentów; Komunikacja z partnerami biznesowymi – zarówno lokalnymi, jak i zagranicznymi; Organizacja podróży służbowych (loty, zakwaterowanie,...