Jesteśmy firmą o zasięgu ogólnopolskim. Zajmujemy się sprzedażą hurtową materiałów grzewczych i sanitarnych. Chętnie rozpoczniemy współpracę z osobami ambitnymi, chcącymi poszerzać swoje umiejętności, wiedzę oraz które chcą zasilić szeregi w Spółce w Krakowie i objąć stanowisko:
Asystentka Zarządu z biegłą znajomością języka niemieckiego i angielskiego
Miejsce pracy: Kraków
Jesteś gotowa/y i potrafisz:
- Efektywnie współpracować z Zarządem,
- Przygotowywać dokumentację dot. spotkań Kadry Zarządzającej,
- Utrzymywać kontakty z niemieckim kontrahentem
- Prowadzić korespondencję w języku niemieckim i angielskim
- Organizować spotkania i konferencje oraz przygotowywać protokoły ze spotkań Zarządu
- Współpracować z poszczególnymi działami Spółki w związku z działaniami Zarządu
- Prowadzić terminarza spotkań Zarządu
Posiadasz wymagane kwalifikacje:
- Biegłą znajomość języka niemieckiego i angielskiego
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe
- Zaawansowaną znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność ustalania priorytetów w odniesieniu do pracy własnej
- Umiejętność pisania i redagowania oficjalnych dokumentów
- Dużą determinacje i samodzielność działania
- Orientacje na cel
Chcesz zyskać:
- Pracę w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju zawodowego
- Uczestnictwo w ciekawych projektach
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość realizowania własnych wizji oraz pomysłów