Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   pomorskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    6 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Asystentka Zarządu Gdynia
Asystentka Zarządu / Specjalista ds. legalizacji

Asystentka Zarządu / Specjalista ds. legalizacji

INB Agencja Pracy
Gdynia
specjalista (mid) / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1046 dni temu

Ogłoszenie numer: 6443880, z dnia 2022-02-11

Specjalizujemy się w usługach skierowanych do osób poszukujących pracy oraz do firm chcących pozyskać pracowników do realizacji swoich inwestycji. Współpracujemy z firmami działającymi na terenie całej Polski. Budujemy wartościowe i trwałe relacje pomiędzy stronami: pracownik a pracodawca. Wychodzimy naprzeciw potrzebom aktualnego rynku pracy. Udostępniamy pracowników z Polski, krajów Europy Wschodniej oraz Azji.

W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystentka Zarządu / Specjalista ds. legalizacji

Miejsce pracy: Gdynia

Nr Ref.: 20042021/2

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie Zarządu w codziennej pracy;
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań (organizacja i koordynacja);
  • Weryfikacja, edycja, formatowanie dokumentów i redagowanie pism na potrzeby Zarządu;
  • Dbanie o zaopatrzenie firmy w materiały biurowe, spożywcze, chemiczne;
  • Koordynacja stanu technicznego biura oraz urządzeń biurowych;
  • Prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce;
  • Reprezentowanie firmy przed urzędami (urzędy wojewódzkie, urzędy pracy, Urząd ds. Cudzoziemców);
  • Przygotowywanie wniosków do uzyskania zezwolenia na pobyt czasowy oraz zezwolenia na pracę dla cudzoziemców;
  • Przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań;
  • Kontrola obiegu dokumentów oraz ich archwizacja;
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych pracowników w systemie.

Wymagania

  • Elastyczność i wielozadaniowość;
  • Dobra znajomość języka polskiego oraz rosyjskiego/ukraińskiego w mowie i piśmie;
  • Dobra organizacja pracy, dokładność, rzetelność;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres;
  • Wiedza nt. aktualnych przepisów dot. procesu zatrudnienia cudzoziemców;
  • Doświadczenie we współpracy z urzędami administracji publicznej;
  • Znajomość portalu praca.gov.pl;
  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole;
  • Samodzielność i odpowiedzialność w rozwiązywaniu zadań.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Ubezpieczenie zdrowotne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   pomorskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    6 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....