Jesteśmy wiodącym producentem opraw oświetleniowych w Polsce oraz na rynkach zagranicznych. Tworzymy nowe technologie, wyznaczamy trendy, posiadamy własne zakłady produkcyjne na terenie Polski oraz kompleksowe zaplecze do realizacji najbardziej śmiałych i nowatorskich wizji w obszarze oświetlenia.
Poszukujemy kreatywnych, odważnych, samodzielnych i odpowiedzialnych osób, które lubią wyzwania, są otwarte na nową wiedzę oraz potrafią kreować rzeczywistość wokół siebie.
Obecnie, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
-
wsparcie administracyjne oraz merytoryczne prac Zarządu,
-
koordynację kalendarza spotkań,
-
obsługę rejestru umów oraz zarządzanie obiegiem dokumentów,
-
prowadzenie kluczowej korespondencji Zarządu, redagowanie pism, raportów,
-
archiwizację całości dokumentacji korporacyjnej w tym wynikającej z obecności na GPW,
-
przygotowanie raportów bieżących i obsługę systemów ESPI i KDPW,
-
wsparcie w przygotowywaniu raportów okresowych, dokumentacji na WZA itp.,
-
organizację i obsługę posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej i WZA,
-
obsługę i organizację spotkań biznesowych i podróży służbowych Zarządu.
-
wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne, prawnicze,
-
minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
-
biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
-
dobra znajomość języka niemieckiego mile widziana,
-
biegła znajomość aplikacji MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem: Excel i Power Point,
-
doskonała organizacja pracy oraz samodzielność,
-
zdolność sprawnego realizowania wielu zadań, ustalania priorytetów, analizowania
-
profesjonalny wizerunek, wysoka kultura osobista i rozwinięte umiejętności interpersonalne,
-
rzetelność, terminowość, odporność na stres,
-
poważne podejście do obowiązków, lojalność i dyskrecji
-
prawo jazdy kat. B.
-
możliwość rozwoju zawodowego i stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w branży,
-
odpowiedzialną pracę w dynamicznym i otwartym zespole,
-
prywatne ubezpieczenie medyczne,
-
dopłatę do karty Multisport,