Jako agencja pracy, szukamy kandydatek/kandydatów do pracy dla firmy usługowej na stanowisko:
Asystentka/ Sekretarka
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Nr Ref.: AS/SEK
Jest to praca od 1.12.2012r z możliwością długoterminowej współpracy w dni robocze od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin. Praca odbywa się w ramach outsourcingu, tzn. pracownik podpisuje umowę z Agencją, a zostaje oddelegowany do pracy u Pracodawcy Użytkownika. Pracodawca ma swoją siedzibę w Warszawie.
Obowiązki na tym stanowisku są następujące:
- kompleksowa obsługa sekretariatu – prowadzenie korespondencji, redagowanie pism, zarządzanie kalendarzem i spotkaniami biznesowymi przełożonego;
- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów oraz informacji,
- wsparcie w przygotowaniu materiałów i prezentacji na spotkania,
- dbanie o wizerunek jednostki organizacyjnej,
- zamawianie materiałów biurowych;
- pomoc w organizowaniu spotkań, delegacji, itp;
- opisywanie i rozliczanie dokumentów księgowych, przygotowywanie zestawień i raportów;
- współpraca z klientem wewnętrznymi firmy.
Wymagania:
- wykształcenie: wyższe;
- znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną, poprawną komunikację w mowie i piśmie,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- sumienność, rzetelność, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- dyskrecja, lojalność, uczciwość, punktualność,
- komunikatywność oraz wysokie umiejętności interpersonalne,
- profesjonalna obsługa komputera (Pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych.
Oferujemy:
- wynagrodzenie: 16zł brutto (z możliwością negocjacji na wyższą) za każdą przepracowaną godzinę i pracę w znanej międzynarodowej firmie;
- preferowana forma zatrudnienia umowa zlecenie.