Ogłoszenie numer: 1676494, z dnia 2017-06-19
Poszukujesz nowych wyzwań?
Chcesz współuczestniczyć w rozwoju firmy oraz rozwijać zakres swoich kompetencji?
Asystentka / Sekretarka biura
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Obsługa firmowej poczty elektronicznej
- Drukowanie, kopiowanie i kompletowanie dokumentów
- Redagowanie pism
- Prowadzenie strony internetowej Spółki
- Przyjmowanie interesantów, odbieranie połączeń telefonicznych, łączenie rozmów
- Organizacja zebrań, konferencji, spotkań służbowych, wyjazdów służbowych przełożonego
- Zaopatrywanie biura w materiały biurowe i inne środki wyposażenia
Wymagania
- Wykształcenie wyższe, min. średnie
- Wysoka kultura języka we wszelkich sytuacjach komunikatywnych
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Dyspozycyjność
- Komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne
- Doświadczenie w obsłudze telefonicznej klienta
- Terminowość, skrupulatność i zdolności organizacyjne
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w firmie będącej jednym z liderów na rynku
- Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie
- Możliwość rozwoju
- Przyjazną atmosferę oraz ciekawą pracę w nowoczesnej firmie cieszącej się wysokim uznaniem klientów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.