Ogłoszenie numer: 2185328, z dnia 2018-12-04
Ekopol Sp. z o.o.
Jesteśmy nowoczesną, dynamicznie rozwijającą się firmą z branży budowy maszyn i urządzeń oraz konstrukcji stalowych. Wyznaczamy trendy, tworzymy nową jakość. Jesteśmy środowiskiem pracy nastawionym na rozwój i wysoki standard usług. Jeśli jesteś głodny sukcesu, chcesz się szybko uczyć, rozwijać, męczy Cię rutyna a motywuje samodzielność i partnerstwo w tworzeniu rzeczywistości - dołącz do naszego zespołu. Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Asystentka Prezesa Zarządu
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Pomoc merytoryczna w wykonywaniu obowiązków Prezesa Zarządu (realizacja celów cząstkowych Zarządu)
- Aktywne uczestniczenie w spotkaniach biznesowych
- Przygotowywanie raportów, zestawień i pism
- Prowadzenie kalendarza spotkań przełożonego
- Wsparcie organizacyjne działań Prezesa
- Współpraca z przedstawicielami innych działów firmy w celu zapewnienia jak najlepszej organizacji pracy
- Pomoc w zakresie przygotowywania ofert, komplementacji dokumentów itp.
- Dbanie o wizerunek firmy
- Realizacja działań marketingowych ( e-marketingowych i social media)
- Organizacja podróży służbowych
- Wykonywanie tłumaczeń ustnych i pisemnych
- Bieżące prace administracyjne
Wymagania
- Umiejętność analitycznego myślenia i efektywnego rozwiązywania problemów
- Zaawansowana znajomość MS Office, w szczególności Power Point, Excel
- Język angielski na poziomie zaawansowanym
- Dodatkowy język na poziomie komunikatywnym, mile widziany niemiecki
- Inicjatywa, samodzielność w działaniu oraz wysoka kultura osobista
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i organizacyjne
- Pewność siebie
- Wielozadaniowość
Oferujemy
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego przy ciekawych projektach w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowym
- Pracę w przyjaznej atmosferze
- Ambitne wyzwania
- Nie boimy się inwestować w pracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.