Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   małopolskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    6 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka Prezesa Zarządu

Activ Investment Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2408 dni temu

Activ Investment Sp. z o.o. jest krakowskim deweloperem działającym na rynku nieruchomości od 1996 roku. Wizytówką firmy są wybudowane i oddane do użytku osiedla w Krakowie, Wrocławiu i Katowicach. Potwierdzeniem prężnego rozwoju są liczne nagrody i wyróżnienia przyznawane w najbardziej prestiżowych rankingach i konkursach (Gazele Biznesu, Diament Forbesa).

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystentka Prezesa Zarządu
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
  • Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach Zarządu, tłumaczenia symultaniczne
  • Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu, organizacja wyjazdów służbowych
  • Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy Zarządem a jednostkami organizacyjnymi w firmie
  • Tłumaczenie korespondencji i dokumentów
  • Przygotowywanie analiz, prezentacji, raportów ze spotkań
  • Aktualizacja oraz raportowanie statusu aktualnych projektów
  • Wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach
Oczekiwania:
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
  • Dyspozycyjność
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Nienaganna prezencja oraz wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy – ukierunkowanie na nieszablonowe rozwiązania
  • Sumienność, samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • Zdolności interpersonalne i komunikacyjne
  • Praktyczna umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności: Outlook, Excel)
  • Czynne prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełen etat)
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Pracę w dynamicznym i kreatywnym zespole
  • Pakiet benefitów pracowniczych (karta Multisport, dofinansowanie posiłków, ubezpieczenie)
Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę Columbus Energy S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)".
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   małopolskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę
    6 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....