Asystentka Działu
Adamed to firma farmaceutyczno-biotechnologiczna, która produkuje około 500 produktów oferowanych pacjentom w ponad 75 krajach na całym świecie. Zatrudnia ponad 2200 pracowników. Od 20 lat firma prowadzi własną innowacyjną działalność badawczo-rozwojową.
Adamed współpracuje naukowo z wiodącymi uniwersytetami oraz instytutami naukowymi, w kraju i za granicą. Własność intelektualna firmy jest chroniona prawie 200 patentami na całym świecie.
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Karowa
Nr ref.: 1261
Gwarantujemy
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Opis stanowiska
- Prowadzenie kalendarza spotkań działu, organizowanie i koordynowanie harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych. Zapewnienie serwisu technicznego podczas spotkań i prowadzenie z ich przebiegu sprawozdań. Aktualizowanie statusu realizacji zadań po spotkaniach;
- Zapewnianie sprawnej komunikacji oraz koordynowanie wyznaczonych działań i wybranych projektów wraz z kontaktowaniem się z innymi działami i zagranicznymi przedstawicielstwami firmy oraz partnerami zewnętrznymi;
- Zapewnianie prawidłowego obiegu korespondencji i dokumentacji, opracowywanie dokumentacji, zarządzanie korespondencją działu i obiegiem dokumentów (w tym umowy, faktury, wnioski zakupowe);
- Organizowanie podróży służbowych przełożonego (krajowych i zagranicznych);
- Organizowanie spotkań cyklicznych oraz wyjazdów motywacyjno - szkoleniowych z udziałem zasobów wewnątrz organizacji lub agencji zewnętrznych;
- Koordynowanie i aktualizowanie treści na korporacyjnej stronie internetowej firmy,
- Organizowanie wydarzeń firmowych z udziałem zasobów zewnętrznych (agencje);
- Przygotowywanie raportów, zestawień, materiałów z określonego obszaru;
- Monitorowanie budżetu przełożonego.
Wymagania
- Umiejętności organizacji pracy biurowej, projektowej, z kalendarzem, uwzględniając międzyobszarowość, środowisko międzynarodowe;
- Znajomość MS Office - poziom zaawansowany (power point, excel, word);
- Komunikatywność w mowie i piśmie, dyplomacja, asertywność, kultura osobista, zarządzanie poufnością spraw;
- Znajomość standardów wspierania pracy Dyrektora;
- Umiejętność zarządzania priorytetami, samodzielność, sumienność, odpowiedzialność, elastyczność w działaniu;
- Umiejętność budowania relacji;
- Umiejętność pracy z nowymi technologiami IT w organizacji pracy Dyrektora;
- Wykształcenie wyższe;
- Prawo jazdy kat. B;
- Język angielski - zaawansowany;
- Język rosyjski, włoski, hiszpański - mile widziane.
Oferujemy
- Współpracę w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu;
- Premię roczną;
- Prywatną opiekę medyczną dla współpracownika i rodziny (rehabilitacja bez limitu, opcja rozszerzenia o pakiet stomatologiczny i Seniora na preferencyjnych warunkach);
- Dofinansowanie ubezpieczenia grupowego Allianz, opcja rozszerzenia dla współmałżonka/partnera;
- Pakiet Zdrowie na 5 (cykliczne szczepienia na grypę, kafeteria badań profilaktycznych, akcje profilaktyki zdrowotnej, testy COVID, wsparcie mental health);
- Świadczenia z ZFŚS (punkty w kafeterii benefitów);
- Nagrody jubileuszowe;
- PPK;
- Świadczenia pieniężne, paczki świąteczne dla dzieci;
- Program sugestii pracowniczych (możliwość zdobycia dodatkowych bonusów finansowych w ramach programu KAIZEN);
- Program rekomendacji pracowniczych (możliwość zdobycia dodatkowych bonusów finansowych za polecenie osoby do pracy);
- Eventy firmowe np. Festiwal Wartości, Festiwal Nauki;
- Atrakcyjna lokalizacja: ul. Karowa (Śródmieście Warszawy).