Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystentka Dyrektora
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Pińczów
Nr Ref.: 4/16012015
Zadania:
- koordynacja i obsługa spotkań Dyrektora Zakładu.
- organizacja podróży Dyrektora Zakładu i podległych mu działów
- dokonywanie rezerwacji hoteli, przelotów, wynajem samochodu
- zamawianie obiadów i hoteli dla gości, oraz organizowanie ich transportu
- prowadzenie korespondencji Dyrektora Zakładu
- przygotowanie industrialnych raportów miesięcznych
- przygotowywanie prezentacji, zestawień zleconych przez Dyrektora Zakładu tłumaczenia z języka angielskiego na polski i z języka polskiego na angielski
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i faktur
- redakcja oraz funkcje administracyjne sieci Intranet
- redaktor naczelny wewnętrznej gazetki firmowej
- wykształcenie wyższe np.organizacja i zarządzanie
- doświadczenie min. 1 rok jako recepcjonistka/sekretarka/asystentka
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów MS Office (Word, Excel, PowerPoint) i urządzeń biurowych
- znajomość programu graficznego Corel Draw X4
- prawo jazdy kat. B
- komunikatywność kreatywność w rozwiązywaniu trudnych problemów
- umowę o pracę
- możliwość nawiązania długotrwałej współpracy
- bardzo ciekawy zakres obowiązków, wspierający rozwój osobisty
- przyjazną atmosferę pracy
- możliwość pogłębiania umiejętności i zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych
- wynagrodzenie do negocjacji