Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka Dyrektora Regionu

VACO Sp .z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
4085 dni temu

Vaco Sp. z o.o. - lider w branży usług DDD, świadczący również usługi w zakresie wdrażania Systemów Jakości, posiadający Zintegrowany System Zarządzania Jakością, Środowiskowy i BHP oraz prestiżowe wyróżnienia - poszukuje kandydatów na stanowisko:


Asystentka Dyrektora Regionu

Miejsce pracy: Katowice

Zadania:
  • bieżąca kontrola poprawności dokumentów przychodzących i wychodzących do/z regionu,
  • systematyczne sporządzanie zestawień,
  • codzienne generowanie oraz sporządzanie raportów do fakturowania,
  • wprowadzanie danych do systemu komputerowego,
  • generowanie oraz sporządzanie raportów na potrzeby Dyrektora Regionu,
  • przygotowywanie i wysyłanie korespondencji w regionie,
  • organizacja narad, spotkań i szkoleń w regionie.
Wymagania:
  • wykształcenie średnie,
  • znajomość technik korespondencyjnych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office, Symfonia,
  • umiejętności organizacyjne,
  • umiejętność doskonałej organizacji i planowania czasu pracy,
  • wysokie zdolności interpersonalne,
  • umiejętność obsługi komputera (MS Office),
  • mile widziane osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności - stopień umiarkowany.
Oferujemy:
  • samodzielne odpowiedzialne stanowisko,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego w prężnie działającej firmie,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...