![](/img/firma/templates/745634/21229/Aldesa_logo.jpg)
![](/img/firma/templates/745634/21229/kreska.jpg)
Aldesa jest spółką-córką hiszpańskiej firmy budowlanej Aldesa Group, która została utworzona w Madrycie w 1969 roku.
W Polsce firma rozpoczęła swoją aktywność w 2007 roku w Krakowie, obecnie działa na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej. Jest także deweloperem oraz zarządcą budynku biurowego klasy A Diamante Plaza w Krakowie.
Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów oraz ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania, bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami oraz stale dąży do poprawy procesu. Atutem firmy jest również profesjonalizm i doświadczenie zatrudnionych pracowników. Firma posiada certyfikaty ISO 14001: 2004 (System zarządzania środowiskowego), OHSAS 18001: 2007 (System zarządzania BHP) oraz ISO 9001: 2008 (System zarządzania jakością).
Aldesa w Polsce:
-Oferuje pełen zakres usług budowlanych
-Działa w wielu sektorach rynku
-Na rynku od 2007 roku
-Roczny przychód 132 mln PLN w 2012 roku
-Wartość realizowanych inwestycji – 450 mln PLN w 2012 roku i 788,7 mln PLN w 2013 roku
-Realizuje wiele prestiżowych projektów
-Posiada certyfikaty ISO 14001: 2004, OHSAS 18001: 2007 oraz ISO 9001:2008
Zakres obowiązków:
- Wykonywanie czynności związanych z obiegiem dokumentów między biurem budowy a centralą,
- Weryfikacja dokumentów kosztowych pod względem formalnym,
- Wsparcie działu księgowości i finansów w bieżących zadaniach (korespondencja z klientami i pracownikami, realizującymi projekty),
- Archiwizacja dokumentacji księgowej,
- Aktualizacja danych w raportach finansowych,
- Wprowadzanie danych do systemu księgowego,
- Wystawianie faktur sprzedażowych wg. informacji uzyskanych od przełożonego,
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników budowy.
- Wykształcenia kierunkowego lub w trakcie nauki (preferowane kierunki: Rachunkowość, Ekonomia, Zarządzanie, Finanse i Bankowość),
- Podstawowa znajomość SAP,
- Podstawowa praktyczna i teoretyczna wiedza dotycząca zagadnień księgowych,
- samodzielność i inicjatywa,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość pakietu MS OFFICE,
- doświadczenie w branży budowlanej mile widziane,
- język angielski – poziom bardzo dobry umożliwiający swobodną komunikację
- język hiszpański będzie dodatkowym atutem.
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Możliwość rozwoju zawodowego.