Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
- zarządzanie kalendarzem Przełożonego;
- organizacja spotkań oraz podróży służbowych;
- koordynacja pracy Recepcji;
- wspieranie pracy Dyrektora i Działu;
- udzielanie wsparcia administracyjno-organizacyjnego oraz pomoc w przygotowywaniu zestawień i prezentacji;
- współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi;
- koordynacja przepływu informacji i korespondencji biurowej;
- tworzenie i aktualizacja dokumentów;
- wykształcenie wyższe;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny;
- doświadczenie na stanowisku asystentki/asystenta w firmie o dynamicznym modelu pracy;
- bardzo dobra obsługa komputera (pakiet MS Office);
- doskonałe umiejętności interpersonalne;
- chęć dalszego rozwoju w środowisku medialnym ;
- umiejętność pracy pod presją czasu i wielozadaniowości;
- kreatywność;
- lojalność;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- dynamiczne, pełne wyzwań środowisko pracy;
- możliwość zdobywania ciekawego doświadczenia zawodowego;
- realne możliwości rozwoju;
- pracę w dużej nowoczesnej firmie, z ugruntowaną pozycją na rynku;