Ogłoszenie numer: 957529, z dnia 2016-02-03
ALL4HOTELS Bartłomiej Głodek
Firma ALL4HOTELS powstała w oparciu o wiedzę i doświadczenie grupy profesjonalistów z branży hotelarskiej. Lata praktyki pozwoliły na stworzenie firmy zajmującej się kompleksowym wyposażeniem hoteli. Nasze produkty cenione są przez użytkowników ze względu na ich jakość, łatwość obsługi, bezpieczeństwo użytkowania oraz co najważniejsze bezawaryjność. Bez wątpienia najważniejsza jest dla nas satysfakcja klienta płynąca z jego precyzyjnej obsługi. Zobowiązujemy się dostarczyć produkt najwyższej jakości za rozsądną cenę, dbając o terminowość dostaw. Wymagania klientów stanowią wyzwanie dla naszego dalszego rozwoju. Bogata gama naszych produktów pozwala nadać niepowtarzalny charakter zarówno nowoczesnym, jak i stylizowanym na zabytkowe hotelowym wnętrzom. Wszystkie nasze produkty posiadają niezbędne atesty, aprobaty i certyfikaty.
Asystentka biura
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: AS/WAW/2016
Opis stanowiska
- nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów firmy
- prowadzeniem kalendarza spotkań
- koordynację pracy działu handlowego
- bieżące wykonywanie zadań zleconych przez właściciela firmy
- logistyczne i administracyjne wsparcie właściciela w codziennych obowiązkach
- przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów
Wymagania
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- mile widziana znajomość języka niemieckiego
- prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem
- wysoka kultura osobista
- znajomość pakietu MS Office (Outlock,EXEL )
- odporność na stres i umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku
- asertywność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów
- inicjatywa, kreatywność, nastawienie na realizację celów
- umiejętność pracy w zespole, otwartość, zdolności komunikacyjne
Oferujemy
- pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennych doświadczeń
- niezbędne narzędzia do pracy
- umowę o pracę
Wynagrodzenie
Od 2500 do 4000 PLN