Track Tec Logistics, spółka wchodząca w skład Grupy Track Tec, kompleksowego dostawcy elementów nawierzchni, poszukuje pracowników na stanowisko:
Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska:
- organizowanie i wsparcie asystenckie spotkań biznesowych i narad
- organizowanie wyjazdów służbowych
- zarządzanie hierarchią informacji przypływających do przełożonego
- obsługa zagadnień administracyjnych związanych z prowadzeniem biura
- administrowanie korespondencją Zarządu Spółki
- opracowywanie raportów i prezentacji
- współpraca z innymi działami w firmie
Wymagania:
- praktyczna znajomość procedur i standardów biznesowych
- biegła znajomość języka niemieckiego lub/i angielskiego
- wykształcenie wyższe
- biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel)
- bardzo dobra organizacja czasu pracy, dokładność, sumienność
- umiejętność pracy pod presją czasu
- zdolności interpersonalne, w tym umiejętność komunikacji z osobami na różnych szczeblach organizacyjnych
- asertywność
- nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu
Oferujemy:
- Pracę w prężnie rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju zawodowego, zatrudnienie na postawie umowy o pracę