Twoje zadania: Kontakt z placówkami Poddostawczymi. Wprowadzanie danych dotyczących zrealizowanych przez Pacjentów usług medycznych do systemu operacyjnego. Weryfikacja zgodności umów podwykonawczych z systemem operacyjnym spółki. Prowadzenie rejestrów i baz danych. Tworzenie raportów....
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Opis stanowiska odbieranie połączeń telefonicznych, ewidencjonowanie i ekspedycja korespondencji, bieżąca organizacja pracy sekretariatu oraz wsparcie pracy biura (m.in. skanowanie dokumentów, opisywanie faktur, serwis kawy) obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji samochodów...
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
specjalista senior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 600 - 6 400 zł brutto/mies.
6 dni
Twój zakres obowiązków: organizacja kalendarza rzeczników, pilnowanie terminów; wsparcie codziennej pracy rzeczników i paralegals; bieżący (mailowy i telefoniczny) kontakt z klientami; przygotowywanie i edycja dokumentów; obsługa programów InPro, PUEUP (UPRP), Online Filing (EPO)...
Staff PartnersWarszawa, Śródmieście
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
11 dni
Duties and tasks linked to the post: to provide daily administrative support concerning establishment, introduction and development of Business Continuity Management System (BCMS) in the Agency; to follow-up on status of procurement procedures, financial matters, including payments within framework...
Aon Polska Services Sp. z o. o.
Warszawa
praca hybrydowa
za 3 dni wygasa
asystent umowa o pracę pełny etat
13 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: Aktywne wsparcie Brokerów. Przygotowywanie slipów brokerskich, opracowań, raportów, rekomendacji i innych niezbędnych dokumentów. Raportowanie zgodnie z procedurami Aon. Dbanie o porządek w dokumentacji zgodnie z procedurami Aon. Poszerzanie wiedzy...
specjalista senior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
Kluczowe obowiązki: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta. Obsługa korespondencji oddziału i programów informatycznych (ZSI, EZD PUW, eUDT). Praca z dokumentacją wprowadzanie danych do systemów. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Obsługa administracyjna sekretariatu....
Coberon jest częścią Coberon Chronos Group - międzynarodowej firmy doradczej, umieszczonej na liście Deloitte’s Technology Fast 500 EMEA. Firma cieszy się uznaniem na rynku pracy stałej i tymczasowej, a także outsourcingu rozwiązań informatycznych dla szeregu firm z listy Fortune 500. Grupa posiada oddziały w 50 lokalizacjach na świecie.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów dystrybutora rozwiązań IT poszukujemy osób na stanowisko:
Asystentka biura (praca na recepcji)
Zakres odpowiedzialności:
Organizacja i zarządzanie sekretariatem
Efektywne zarządzanie kalendarzem Zarządu
Dbałość o wizerunek firmy
Funkcje reprezentacyjne (nienaganna aparycja)
Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji w organizacji
Zarządzanie obiegiem dokumentacji biurowej – archiwum i obieg umów
Organizacja szkoleń organizowanych w firmie
Obsługa delegacji służbowych
Tworzenie zestawień oraz raportów
Zarządzanie flotą samochodową
Oczekiwania:
Mile widziane min. roczne doświadczenie na stanowisku asystenckim, w prowadzeniu biura
Wykształcenie min. średnie
Praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
Umiejętności prowadzenia korespondencji biznesowej i redagowania tekstów
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym
Rozwinięte umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista
Bardzo dobra organizacja pracy własnej i ustalania priorytetów
Samodzielność i zaangażowanie
Poufność
Chęć rozwoju, nauki i poszerzania horyzontów
Prawo jazdy kat B.
Oferujemy:
Umowę o pracę oraz dodatkowe benefity
Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego w stabilnej organizacji
Otwartą i przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
Twoje zadania: Kontakt z placówkami Poddostawczymi. Wprowadzanie danych dotyczących zrealizowanych przez Pacjentów usług medycznych do systemu operacyjnego. Weryfikacja zgodności umów podwykonawczych z systemem operacyjnym spółki. Prowadzenie rejestrów i baz danych. Tworzenie raportów....
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Opis stanowiska odbieranie połączeń telefonicznych, ewidencjonowanie i ekspedycja korespondencji, bieżąca organizacja pracy sekretariatu oraz wsparcie pracy biura (m.in. skanowanie dokumentów, opisywanie faktur, serwis kawy) obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji samochodów...
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
specjalista senior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 600 - 6 400 zł brutto/mies.
6 dni
Twój zakres obowiązków: organizacja kalendarza rzeczników, pilnowanie terminów; wsparcie codziennej pracy rzeczników i paralegals; bieżący (mailowy i telefoniczny) kontakt z klientami; przygotowywanie i edycja dokumentów; obsługa programów InPro, PUEUP (UPRP), Online Filing (EPO)...
Staff PartnersWarszawa, Śródmieście
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
11 dni
Duties and tasks linked to the post: to provide daily administrative support concerning establishment, introduction and development of Business Continuity Management System (BCMS) in the Agency; to follow-up on status of procurement procedures, financial matters, including payments within framework...
Aon Polska Services Sp. z o. o.
Warszawa
praca hybrydowa
za 3 dni wygasa
asystent umowa o pracę pełny etat
13 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: Aktywne wsparcie Brokerów. Przygotowywanie slipów brokerskich, opracowań, raportów, rekomendacji i innych niezbędnych dokumentów. Raportowanie zgodnie z procedurami Aon. Dbanie o porządek w dokumentacji zgodnie z procedurami Aon. Poszerzanie wiedzy...
specjalista senior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
Kluczowe obowiązki: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta. Obsługa korespondencji oddziału i programów informatycznych (ZSI, EZD PUW, eUDT). Praca z dokumentacją wprowadzanie danych do systemów. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Obsługa administracyjna sekretariatu....