![](/img/firma/templates/740202/1642/top.jpg)
Naszym Klientem jest dynamicznie rozwijający się w Polsce oddział spółki będącej globalnym liderem w swojej branży, to jest produkcji i sprzedaży specjalistycznych maszyn skierowanych do przemysłu spożywczego. W tym momencie poszukujemy wielozadaniowej, doświadczonej i dynamicznej osoby, która wesprze pracę Biura i Dyrektora Regionalnego poprzez wsparcie organizacyjne przełożonego, bieżącą obsługę biura oraz administrację wybranych procesów sprzedażowych.
Asystentka Biura (M/F)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: PAAB8858
Opis stanowiska:
- Organizacja spotkań i podróży służbowych Dyrektora (zamawianie biletów, rezerwacje hoteli)
- Uczestniczenie w wybranych spotkaniach i podróżach biznesowych, przygotowywanie materiałów i notatek
- Przygotowania zestawień i raportów na potrzeby przełożonego
- Tłumaczenia i prowadzenie dokumentacji w języku polskim i angielskim
- Zamówienia materiałów spożywczych i biurowych, ewidencja faktur
- Kontakt z oddziałami firmy na terenie Europy i USA
- Koordynacja bieżących procesów i kontakty z partnerami biznesowymi pod nieobecność przełożonego (telefoniczne i mailowe)
- Koordynacja procesu zamawiania części zamiennych i realizacji kontraktu - przyjmowanie zleceń, przekazywanie do odpowiednich jednostek zagranicznych, kontakt z klientem, pilnowanie płatności
- Organizacja cyklicznych konferencji dla klientów
Kogo szukamy:
- Wykształcenie wyższe lub wyższe niepełne
- Co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku asystenckim
- Biegła znajomość języka angielskiego jest wymogiem
- Praktyczna znajomość MS Word, MS Excel, MS Power Point
- Samodzielność i umiejętność efektywnego działania pod presją czasu oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Dynamizm, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz chęć podejmowania inicjatywy
- Skrupulatność i wielozadaniowość
- Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin
- Posiadanie prawa jazdy
![](/img/firma/templates/740202/1642/bottom.jpg)