MM Conferences S.A. to wiodący i niezależny organizator spotkań biznesowych w Polsce. Rokrocznie przygotowujemy kilkaset projektów szkoleniowo-konferencyjnych. Wiele z nich posiada własną markę i ugruntowaną pozycję na rynku. Spółka, która powstała w 2008 roku stała się liderem jeśli chodzi o konferencje dedykowane dla branż: telekomunikacyjna, media, bankowość, ubezpieczenia, infrastruktura, energetyka, IT. Gwarantem jakości organizowanych wydarzeń jest zarówno współpraca z czołowymi graczami rynku jak również zespół doświadczonych managerów, producentów oraz handlowców.
Asystentka Biura / Asystent Biura
Miejsce pracy: Warszawa
- Organizacja pracy recepcji i biura
- Prowadzenie kalendarza oraz korespondencji firmowej
- Koordynacja obiegu dokumentów (m.in. rejestracja faktur)
- Dbanie o dobry przepływ informacji
- Zamawianie materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych
- Inne czynności administracyjno - organizacyjne
- Utrzymywanie pozytywnej atmosfery w zespole
- Jest dyspozycyjna od 8:00 do 16:30 pon.-pt.( stałe godz. pracy)
- Potrafi zarządzać czasem pracy
- Reprezentuje wysoki poziom kultury osobistej
- Wyróżnia się komunikatywnością i optymizmem
- Ma miła aparycję i reprezentacyjny wygląd
- Chce się rozwijać i zdobywać doświadczenie
- Zna język angielski na poziomie min. B2 ( umożliwiającym sprawne komunikowanie się)
- Atrakcyjny system wynagrodzenia finansowego
- Pracę w młodym, zgranym i sympatycznym zespole
- Możliwość uczestniczenia w szkoleniach, warsztatach, konferencjach
- Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Poznanie branży, która nie dopuszcza nudy