- masz min. roczne doświadczenie na stanowisku asystentki
- potrafisz tworzyć prezentacje, pisać komunikaty itp.
- perfekcyjnie organizujesz swoją pracę i priorytetyzujesz zadania
- masz doświadczenie w organizacji spotkań (w tym online)
- umiesz pracować w zespole
- potrafisz porozumieć się w języku angielskim
- masz dobrą znajomość pakietu MS Office
- zarządzanie kalendarzem (ustalanie terminów spotkań, organizacja i obsługa administracyjno-logistyczna, organizacja wyjazdów służbowych)
- wsparcie administracyjne (obsługa systemów informatycznych, delegacji, faktur, zamówień, rozliczeń itp.)
- sporządzanie notatek, raportów, prezentacji i innych materiałów
- obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej
- obsługa systemu raportowania czasu pracy
- nadzór nad obiegiem dokumentacji, ewidencją i archiwizowaniem
- inne prace zlecone mające na celu wspomaganie w sprawnej realizacji obowiązków służbowych oraz prawidłowym funkcjonowaniu obszarów biznesowych
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.