Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   dolnośląskie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    5 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Asystentka Zarządu Wrocław
Asystentka / Asystent Zarządu METIB (K/M)

Asystentka / Asystent Zarządu METIB (K/M)

METIB
Wrocław, Grota-Roweckiego 203
7 000 - 8 000 zł brutto/mies.
asystent
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca stacjonarna
269 dni temu
Krótki opis firmy
 
MET Inżynieria Budowlana Spółka z o.o. została założona w 2008 roku. Znaczącą większość naszych projektów wykonujemy na rynki zagraniczne. Ściśle współpracujemy z firmami zagranicznymi, z którymi komunikacja odbywa się przez maile, telefony i wideokonferencje. Wszystkie projekty wykonujemy w BIM przy użyciu Revit, Allplan czy Tekla Structures.
Kadra firmy to ponad 30 osób o szerokich specjalizacjach. Rozwój pracowników jest dla nas priorytetem, dlatego zapewniamy wsparcie w postaci różnego rodzaju szkoleń, czy stale uzupełnianej biurowej biblioteki. W biurze panuje atmosfera współpracy, gdzie chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniem. Razem analizujemy trudne zagadnienia, a pracownicy mogą zawsze liczyć na wsparcie i pomoc w sytuacjach awaryjnych. Wierzymy, że przekłada się to na efektywną pracę oraz rozwój całego zespołu i dobrze wpływa na ogólną atmosferę w biurze.

Nasze biuro mieści się w nowo wybudowanym budynku biurowym przy ul. Grota-Roweckiego 203 we Wrocławiu.

Asystentka / Asystent Zarządu METIB (K/M)
Miejsce pracy: Wrocław, Grota-Roweckiego 203
Twój zakres obowiązków
  • Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych.
  • Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur datą wpływu i przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej.
  • Przygotowanie raportów i innych dokumentów związanych z działalnością firmy.
  • Zapewnianie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz przedsiębiorstwa.
  • Aktualizowanie i kompletowanie dokumentów potwierdzających wiarygodność przedsiębiorstwa.
  • Nadzorowanie segregowania i archiwizowania dokumentów.
  • Zapewnianie funkcjonowania urządzeń i sprzętu biurowego.
  • Organizowanie spotkań, konferencji, wyjazdów służbowych oraz wyjazdów integracyjnych pracowników.
  • Organizowanie nowych oddziałów, przeprowadzek, wyposażenia biurowego.
  • Kreowanie i wdrażanie instrukcji, procedur i regulaminów w zakresie czynności biurowych.
  • Rozwój i wdrażanie strategii poprawy efektywności działania biura.
  • Organizowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników.
  • Motywowanie, ocenianie i premiowanie podległych pracowników.
  • Organizowanie i nadzorowanie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, materiały promocyjne, wyposażenie i artykuły spożywcze.
  • Współpracowanie i zawieranie umów z kontrahentami i podwykonawcami w zakresie prowadzonej przez pracodawcę działalności.
  • Tworzenie i aktualizacja bazy danych kontrahentów i podwykonawców.
  • Planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura.
  • Organizowanie stanowisk pracy zgodnie z zasadami BHP i ochrony ppoż. oraz wymaganiami ergonomii ochrony środowiska.
  • Prowadzenie inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania.
  • Onboarding nowych pracowników.
  • Outboarding pracowników opuszczających firmę.
Nasze wymagania
  • Dobra organizacja czasu pracy, odpowiedzialność i samodzielność.
  • Doświadczenie zawodowe – minimum 5 lat.
  • Płynna znajomość języka obcego.
  • Wykształcenie wyższe podyktowane działalnością firmy bądź obejmujące zakres zarządzania i administracji.
  • Obsługa programów wspomagających kierowanie biurem.
  • Doskonała znajomość pakietu MS Office (w tym SharePoint).
Wymagane kompetencje miękkie
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
  • Odporność na stres.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Ustalanie priorytetów.
  • Przywiązanie do obowiązków.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Inteligencja emocjonalna.
  • Charyzma.
  • Umiejętność logicznego myślenia.
  • Ukierunkowanie na potrzeby innych w odniesieniu do kosztów firmowych.
Oferujemy
  • Długoletnie zatrudnienie i umowę o pracę.
  • Spokojną i komfortową atmosferę pracy.
  • Elastyczny czas pracy.
  • Wsparcie rozwoju pracownika.
  • Dopłatę do prywatnego ubezpieczenia medycznego.
  • Dopłatę do karty Multisport.
  • Możliwość długoletniej współpracy oraz zdobywania wiedzy i nowych umiejętności.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   dolnośląskie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    5 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....