Najnowsze oferty pracy

  • Asystentka zarządu

    Perfect Consulting   Rumia    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / asystent  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie kalendarzem Zarządu – bądź organizacyjnym mózgiem naszej firmy! Organizacja spotkań i wydarzeń – od kluczowych negocjacji po spotkania inspirujące zespół. Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem– Twoja organizacja, nasze sukcesy;...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Retres Group sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura; prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu; przyjmowanie gości zaproszonych na spotkania; odbieranie telefonów oraz koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (listy, e-maile, faksy); pomoc w prawidłowym obiegu...
  • Koordynatorka Biura i Wsparcia Zarządu

    Ensore Sp. z o.o. S.K.A   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: Wsparcie Zarządu i obsługa biura: Bieżące asystowanie Prezesowi i koordynowanie jego spraw służbowych, Obsługa sekretariatu oraz organizacja obiegu informacji w firmie, Zapewnienie ciągłości i standardów działania biura – również podczas...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    FABE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków Kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach służbowych oraz prywatnych. Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych. Tłumaczenia ustne oraz pisemne. Organizacja i koordynacja krajowych oraz zagranicznych podróży służbowych (rezerwacje lotów,...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    starszy specjalista (senior) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków Kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach służbowych oraz prywatnych. Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych. Tłumaczenia ustne oraz pisemne. Organizacja i koordynacja krajowych oraz zagranicznych podróży służbowych (rezerwacje lotów,...
  • Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zarządzanie kalendarzem spotkań. Tłumaczenie dokumentów w języku angielskim. Organizacja pracy biura i utrzymanie dobrego wizerunku firmy. Obsługa gości.
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Koordynacja kalendarzem i spotkaniami Zarządu. Obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów oraz pracowników. Organizacja spotkań i wydarzeń korporacyjnych, zarządzanie logistyką i materiałami potrzebnymi do spotkań. Prowadzenie i nadzór dokumentacji firmy, zarządzanie korespondencją....
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów (w tym ich sprawdzanie,...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Lumel Alucast Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, obsługa gości.
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Plukon Sieradz Sp. z o.o.   Gruszczyce, (gmina Błaszki)    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Asystenta/ki Zarządu, którego/-ej praca polega m.in na bieżącej obsłudze sekretariatu pod względem administracyjnym. Co będzie należało do Twoich obowiązków i zadań: prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących, nadzór nad...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Asystentka Zarządu Wrocław
Asystentka / Asystent Zarządu METIB (K/M)

Asystentka / Asystent Zarządu METIB (K/M)

METIB
Wrocław, Grota-Roweckiego 203
7 000 - 8 000 zł brutto/mies.
asystent
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca stacjonarna
407 dni temu
Krótki opis firmy
 
MET Inżynieria Budowlana Spółka z o.o. została założona w 2008 roku. Znaczącą większość naszych projektów wykonujemy na rynki zagraniczne. Ściśle współpracujemy z firmami zagranicznymi, z którymi komunikacja odbywa się przez maile, telefony i wideokonferencje. Wszystkie projekty wykonujemy w BIM przy użyciu Revit, Allplan czy Tekla Structures.
Kadra firmy to ponad 30 osób o szerokich specjalizacjach. Rozwój pracowników jest dla nas priorytetem, dlatego zapewniamy wsparcie w postaci różnego rodzaju szkoleń, czy stale uzupełnianej biurowej biblioteki. W biurze panuje atmosfera współpracy, gdzie chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniem. Razem analizujemy trudne zagadnienia, a pracownicy mogą zawsze liczyć na wsparcie i pomoc w sytuacjach awaryjnych. Wierzymy, że przekłada się to na efektywną pracę oraz rozwój całego zespołu i dobrze wpływa na ogólną atmosferę w biurze.

Nasze biuro mieści się w nowo wybudowanym budynku biurowym przy ul. Grota-Roweckiego 203 we Wrocławiu.

Asystentka / Asystent Zarządu METIB (K/M)
Miejsce pracy: Wrocław, Grota-Roweckiego 203
Twój zakres obowiązków
  • Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych.
  • Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur datą wpływu i przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej.
  • Przygotowanie raportów i innych dokumentów związanych z działalnością firmy.
  • Zapewnianie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz przedsiębiorstwa.
  • Aktualizowanie i kompletowanie dokumentów potwierdzających wiarygodność przedsiębiorstwa.
  • Nadzorowanie segregowania i archiwizowania dokumentów.
  • Zapewnianie funkcjonowania urządzeń i sprzętu biurowego.
  • Organizowanie spotkań, konferencji, wyjazdów służbowych oraz wyjazdów integracyjnych pracowników.
  • Organizowanie nowych oddziałów, przeprowadzek, wyposażenia biurowego.
  • Kreowanie i wdrażanie instrukcji, procedur i regulaminów w zakresie czynności biurowych.
  • Rozwój i wdrażanie strategii poprawy efektywności działania biura.
  • Organizowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników.
  • Motywowanie, ocenianie i premiowanie podległych pracowników.
  • Organizowanie i nadzorowanie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, materiały promocyjne, wyposażenie i artykuły spożywcze.
  • Współpracowanie i zawieranie umów z kontrahentami i podwykonawcami w zakresie prowadzonej przez pracodawcę działalności.
  • Tworzenie i aktualizacja bazy danych kontrahentów i podwykonawców.
  • Planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura.
  • Organizowanie stanowisk pracy zgodnie z zasadami BHP i ochrony ppoż. oraz wymaganiami ergonomii ochrony środowiska.
  • Prowadzenie inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania.
  • Onboarding nowych pracowników.
  • Outboarding pracowników opuszczających firmę.
Nasze wymagania
  • Dobra organizacja czasu pracy, odpowiedzialność i samodzielność.
  • Doświadczenie zawodowe – minimum 5 lat.
  • Płynna znajomość języka obcego.
  • Wykształcenie wyższe podyktowane działalnością firmy bądź obejmujące zakres zarządzania i administracji.
  • Obsługa programów wspomagających kierowanie biurem.
  • Doskonała znajomość pakietu MS Office (w tym SharePoint).
Wymagane kompetencje miękkie
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
  • Odporność na stres.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Ustalanie priorytetów.
  • Przywiązanie do obowiązków.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Inteligencja emocjonalna.
  • Charyzma.
  • Umiejętność logicznego myślenia.
  • Ukierunkowanie na potrzeby innych w odniesieniu do kosztów firmowych.
Oferujemy
  • Długoletnie zatrudnienie i umowę o pracę.
  • Spokojną i komfortową atmosferę pracy.
  • Elastyczny czas pracy.
  • Wsparcie rozwoju pracownika.
  • Dopłatę do prywatnego ubezpieczenia medycznego.
  • Dopłatę do karty Multisport.
  • Możliwość długoletniej współpracy oraz zdobywania wiedzy i nowych umiejętności.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Asystentka zarządu

    Perfect Consulting   Rumia    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / asystent  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie kalendarzem Zarządu – bądź organizacyjnym mózgiem naszej firmy! Organizacja spotkań i wydarzeń – od kluczowych negocjacji po spotkania inspirujące zespół. Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem– Twoja organizacja, nasze sukcesy;...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Retres Group sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura; prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu; przyjmowanie gości zaproszonych na spotkania; odbieranie telefonów oraz koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (listy, e-maile, faksy); pomoc w prawidłowym obiegu...
  • Koordynatorka Biura i Wsparcia Zarządu

    Ensore Sp. z o.o. S.K.A   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: Wsparcie Zarządu i obsługa biura: Bieżące asystowanie Prezesowi i koordynowanie jego spraw służbowych, Obsługa sekretariatu oraz organizacja obiegu informacji w firmie, Zapewnienie ciągłości i standardów działania biura – również podczas...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    FABE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków Kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach służbowych oraz prywatnych. Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych. Tłumaczenia ustne oraz pisemne. Organizacja i koordynacja krajowych oraz zagranicznych podróży służbowych (rezerwacje lotów,...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    starszy specjalista (senior) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków Kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach służbowych oraz prywatnych. Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych. Tłumaczenia ustne oraz pisemne. Organizacja i koordynacja krajowych oraz zagranicznych podróży służbowych (rezerwacje lotów,...
  • Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zarządzanie kalendarzem spotkań. Tłumaczenie dokumentów w języku angielskim. Organizacja pracy biura i utrzymanie dobrego wizerunku firmy. Obsługa gości.
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Koordynacja kalendarzem i spotkaniami Zarządu. Obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów oraz pracowników. Organizacja spotkań i wydarzeń korporacyjnych, zarządzanie logistyką i materiałami potrzebnymi do spotkań. Prowadzenie i nadzór dokumentacji firmy, zarządzanie korespondencją....
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów (w tym ich sprawdzanie,...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Lumel Alucast Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, obsługa gości.
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Plukon Sieradz Sp. z o.o.   Gruszczyce, (gmina Błaszki)    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Asystenta/ki Zarządu, którego/-ej praca polega m.in na bieżącej obsłudze sekretariatu pod względem administracyjnym. Co będzie należało do Twoich obowiązków i zadań: prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących, nadzór nad...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379