- Stałe monitorowanie bazy aktywnych i pasywnych klientów firmy, w celu gromadzenia danych analityczno-marketingowych (Praca z systemem Salesforce).
- Prowadzenie analizy rynku w zakresie wspierania działań sprzedażowo-marketingowych.
- Monitorowanie i raportowanie efektywności działań sprzedażowych i marketingowych prowadzonych przez dział handlowy.
- Tłumaczenie z języka angielskiego na polski gotowych materiałów marketingowych.
- Realizowanie strategii firmy w obszarze Social Media (planowanie i zamieszczanie publikacji zgodnie z wytycznymi z zagranicznej centrali).
- Aktualizacja informacji na stronie internetowej spółki (nowe, rozwiązania, usługi, informacje o eventach). Tłumaczenie materiałów z języka angielskiego na polski, we wparciu osoby technicznej.
- Wsparcie działu podczas organizacji uczestnictwa firmy w imprezach branżowych, targach i konferencjach itp.
- Tłumaczenie dokumentów, materiałów i informacji związanych z działaniami sprzedażowymi (z języka angielskiego na język polski).
- Wsparcie Kierowników Regionów w redagowaniu, przygotowywaniu umów: sprzedaży, leasingowych, użyczenia, wypożyczenia, nadzór nad ich realizacją. Prowadzenie dokumentacji kontraktów, w tym teczek elektronicznych we współpracy z kierownikami regionu.
- Raportowanie do bezpośredniego przełożonego. Wykonywanie innych poleceń związanych z powierzonym stanowiskiem.
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym. Umiejętność analizy danych, tworzenia raportów.
- Mile widziane doświadczenie w pracy z bazami danych oraz systemem Salesforce.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację oraz tłumaczenie dokumentów i materiałów na język polski.
- Gotowość do pracy stacjonarnej w biurze firmy zlokalizowanym w okolicach Atrium Targówek.
- Komunikatywność, otwartość, samodzielność, terminowość, dobra organizacja pracy.
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus dodatki (13 i 14 pensja uzależniona od wyników i oceny indywidualnej).
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Stabilne zatrudnienie w cenionej na rynku firmie o uporządkowanej strukturze oraz niskim wskaźniku rotacji.
- Pracę w nowoczesnym biurze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
- Szkolenia wdrażające oraz podnoszące kompetencje.
- Pakiet benefitów: Prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport, Ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy językowej (język angielski i niemiecki).
- Narzędzia pracy: komputer, telefon służbowy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Poznaj
TBS Consulting
Częstochowa, ul. Artyleryjska 60C
42-202 Częstochowa
TBSConsulting jest firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w prowadzeniu rekrutacji na stanowiska specjalistyczne średniego i wyższego szczebla.Naszym głównym celem jest wsparcie Klienta w procesie wyszukania grupy odpowiednich Kandydatów, badania kompetencji, oceny osobowości oraz rekomendacji wyselekcjonowanych osób. Z naszymi Klientami pracujemy na zasadach success fee oraz retainer fee. Każdy z realizowanych projektów jest objęty gwarancją. W przypadku rozstania z Kandydatem rekomendowanym przez TBS Consulting nieodpłatnie ponawiamy proces poszukiwań.Wszyscy Kandydaci biorący udział w naszych rekrutacjach mogą liczyć na pełną dyskrecję. Jesteśmy w kontakcie z Kandydatem na każdym etapie rekrutacji, zarówno w momencie przesyłania aplikacji do Klienta, umawianiu spotkań, informacji zwrotnej po spotkaniach z Klientem i po zakończeniu całego procesu rekrutacji. Budujemy długofalowe relacje biznesowe - ponad połowę rekrutacji zakończyliśmy dzięki Networkingowi, czyli poleceniom ze strony naszych Kandydatów.