Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska.
Jesteśmy butikową agencją HR, która z pasją wspiera firmy w znajdowaniu najlepszych talentów i dodatkowo oferuje usługi z zarządzania zasobami ludzkimi. Nasza misja to dostarczanie dopasowanych rozwiązań i budowanie długotrwałych relacji z klientami.
W związku z rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko
Asystentka / Asystent w Dziale Kadr i Płac
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- Będziesz dbać o przygotowanie dokumentacji kadrowej naszych klientów z różnych branż
- Pomożesz przy zakładaniu i uzupełnianiu akt osobowych
- Zajmiesz się aktualizacją danych w systemie kadrowo-płacowym oraz sprawdzaniem ich poprawności
- Pomożesz nam w prowadzeniu ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, szkoleń BHP
- Będziesz osobą, która wspiera pracowników Działu Kadrowego w bieżących zadaniach, aby pomóc nam jak najlepiej zatroszczyć się o naszych klientów
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport, współfinansowane przez pracodawcę
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Program poleceń pracowniczych- zaproś do nas swoich znajomych
- Wsparcie w realizacji celów zawodowych – ciekawe szkolenia merytoryczne
- Dodatkowe aktywności obejmujące społeczną odpowiedzialność biznesu i integrację pracowników
Nasze wymagania:
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego – wykorzystywana w codziennej pracy do korespondencji mailowej z klientami
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
- Zaangażowanie oraz skrupulatność
- Umiejętność pracy w zespole, oraz chęć dzielenia się swoimi spostrzeżeniami- jesteśmy otwarci na nowe pomysły
- Szukamy osób z dobrą organizacją czasu pracy, skrupulatnych, odpowiedzialnych, komunikatywnych oraz ceniących stabilność zatrudnienia
Mile widziane:
- Znajomość programu Comarch Optima
- Doświadczenie w pracy w dziale kadr i płac