Najnowsze oferty pracy

  • Administrative Assistant in Security and Information Management Division / Support Staff of Director

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    9 dni
    Duties and tasks linked to the post: to provide daily administrative support concerning establishment, introduction and development of Business Continuity Management System (BCMS) in the Agency; to follow-up on status of procurement procedures, financial matters, including payments within framework...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora Pionu Szpitali

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    10 godz.
    Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
  • Asystent / Asystentka ds. Zarządzania Siecią Poddostawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Kontakt z placówkami Poddostawczymi. Wprowadzanie danych dotyczących zrealizowanych przez Pacjentów usług medycznych do systemu operacyjnego. Weryfikacja zgodności umów podwykonawczych z systemem operacyjnym spółki. Prowadzenie rejestrów i baz danych. Tworzenie raportów....
  • Broker Assistant (Reinsurance)

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
  • Asystent kierownika projektów

    AB INDUSTRY S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
  • Asystent kierownika projektów

    AB INDUSTRY S.A.   Macierzysz    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
  • Asystent rzecznika patentowego - praca biurowa

    AOMB POLSKA sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 600 - 6 400 zł brutto/mies.
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: organizacja kalendarza rzeczników, pilnowanie terminów; wsparcie codziennej pracy rzeczników i paralegals; bieżący (mailowy i telefoniczny) kontakt z klientami; przygotowywanie i edycja dokumentów; obsługa programów InPro, PUEUP (UPRP), Online Filing (EPO)...
  • Asystent / Asystentka Biura

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Warszawa, Al. Jerozolimskie 176    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska odbieranie połączeń telefonicznych, ewidencjonowanie i ekspedycja korespondencji, bieżąca organizacja pracy sekretariatu oraz wsparcie pracy biura (m.in. skanowanie dokumentów, opisywanie faktur, serwis kawy) obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji samochodów...
  • Asystent Brokera

    Aon Polska Services Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Aktywne wsparcie Brokerów. Przygotowywanie slipów brokerskich, opracowań, raportów, rekomendacji i innych niezbędnych dokumentów. Raportowanie zgodnie z procedurami Aon. Dbanie o porządek w dokumentacji zgodnie z procedurami Aon. Poszerzanie wiedzy...
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Radom    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Kluczowe obowiązki: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta. Obsługa korespondencji oddziału i programów informatycznych (ZSI, EZD PUW, eUDT). Praca z dokumentacją wprowadzanie danych do systemów. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Obsługa administracyjna sekretariatu....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa-Śródmieście Asystent / Asystentka Warszawa-Śródmieście
Asystentka / Asystent w Dziale Edukacji Globalnej i Ekologicznej

Asystentka / Asystent w Dziale Edukacji Globalnej i Ekologicznej

Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
Warszawa, Śródmieście
3 745 - 5 200 zł / mies. (w zal. od umowy)
asystent
pełny etat / część etatu
umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
praca hybrydowa
327 dni temu

Ogłoszenie numer: 8513754, z dnia 2023-09-04

Poszukujemy osoby, która od końca września lub początku października 2023 r. dołączy do Działu Edukacji Globalnej i Ekologicznej na stanowisku Asystentki lub Asystenta i w ramach swojej pracy będzie wspierać działania w ramach ogólnopolskich projektów edukacyjno-medialnych dotyczących zagadnień globalnych, w tym migracji, klimatu, ekologii, integracji, kierowanych do nauczycieli i nauczycielek oraz młodzieży.

Asystentka / Asystent w Dziale Edukacji Globalnej i Ekologicznej

Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście

 

Opis stanowiska

  • bieżące wspieranie procesów i działań projektowych Działu edukacji globalnej i ekologicznej; 
  • organizacja warsztatów, kursów internetowych, szkoleń, webinariów;
  • przygotowywanie zestawień i ilościowa analiza danych na podstawie testów, ankiet ewaluacyjnych, list obecności, materiałów szkoleniowych; 
  • wsparcie w rekrutacji uczestników i uczestniczek projektów oraz bieżący kontakt z nimi przed, w trakcie i po zakończeniu wydarzeń, w tym wysyłka ankiet ewaluacyjnych, kompletowanie materiałów na potrzeby sprawozdawczości  (np. materiały informacyjne, listy obecności);
  • wsparcie przy tworzeniu programu merytorycznego, w tym kontakt i rozliczanie trenerów i trenerek.  
  • wsparcie przy organizacji wydarzeń stacjonarnych (z wyjazdami po całym kraju) oraz online’owych (obsługa platformy Zoom, GoogleMeet, GoogleOffice); 
  • wsparcie w zakresie przygotowania publikacji, artykułów i materiałów promocyjnych oraz materiałów i dokumentacji sprawozdawczej; 
  • wsparcie w tworzeniu i publikowaniu materiałów edukacyjnych i promocyjnych (prezentacje, scenariusze zajęć, treści kursowe, program wydarzeń); 
  • wsparcie w tłumaczeniu niewielkich materiałów i redagowaniu treści w j. angielskim;
  • aktywne uczestnictwo w działaniach realizowanych przez zespół CEO.

Wymagania

Oczekujemy:
  • zainteresowania zagadnieniami edukacji globalnej i ekologicznej (migracje, zmiana klimatu, równość płci, ochrona środowiska, etc),
  • bardzo dobrej organizacji własnej pracy, samodzielności i rzetelności;
  • bardzo dobrej znajomości pakietu Office i narzędzi organizacji pracy Google;
  • doświadczenia w organizacji i wsparciu logistyczno-administracyjnym wydarzeń i spotkań – warsztatów, webinariów, konferencji – online, hybrydowych i stacjonarnych; 
  • gotowości poszukiwania ciekawych rozwiązań wyzwań przy organizacji aktywności online, hybrydowych i stacjonarnych;
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego.
Dodatkowymi atutami będą:
  • doświadczenie pracy w organizacjach lub instytucjach realizujących projekty społeczne,
  • znajomość programów i narzędzi graficznych;
  • znajomość kontekstu współpracy ze środowiskiem szkolnym i pozarządowym w Polsce; 
  • doświadczenie w przygotowywaniu pism, oficjalnej korespondencji e-mailowej, wykonywania redakcji technicznej materiałów itp.;
  • mile widziana umiejętność obsługi platform szkoleniowych/kursowych;
  • znajomość języka rosyjskiego i/lub ukraińskiego.

Oferujemy

  • pracę w organizacji non profit o wieloletnim doświadczeniu, stabilnej i ugruntowanej pozycji w oświacie i ogólnopolskim zasięgu prowadzonych działań;
  • przygotowanie w zakresie procedur obowiązujących w CEO;
  • szkolenie z obsługi narzędzi internetowych (strona, biblioteka materiałów edukacyjnych),
  • praca w ciekawych innowacyjnych projektach z możliwością poznawania go od strony merytorycznej;
  • zatrudnienie na umowę o pracę, umowę zlecenie lub w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej w wymiarze 0,5 – 1 etatu;
  • możliwość zatrudnienia na okres do końca sierpnia 2024 roku po 3-miesięcznym okresie próbnym;
  • wynagrodzenie w wysokości od 3745 zł brutto do 5200 zł brutto za cały etat w zależności od doświadczenia; 
  • możliwość awansu zawodowego na stanowiska koordynatorskie;
  • ciekawe wyzwania i możliwość współpracy z krajowymi i zagranicznymi partnerami CEO od wielu lat zajmującymi się edukacją globalną i ekologiczną oraz integracją dzieci z doświadczeniem migracji i uchodźstwa;
  • pracę w zaangażowanym i ambitnym zespole nastawionym na współpracę;
  • zatrudnienie w siedzibie CEO w Śródmieściu Warszawy, z możliwością wykonywania części zadań w systemie pracy zdalnej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Administrative Assistant in Security and Information Management Division / Support Staff of Director

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    9 dni
    Duties and tasks linked to the post: to provide daily administrative support concerning establishment, introduction and development of Business Continuity Management System (BCMS) in the Agency; to follow-up on status of procurement procedures, financial matters, including payments within framework...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora Pionu Szpitali

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    10 godz.
    Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
  • Asystent / Asystentka ds. Zarządzania Siecią Poddostawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Kontakt z placówkami Poddostawczymi. Wprowadzanie danych dotyczących zrealizowanych przez Pacjentów usług medycznych do systemu operacyjnego. Weryfikacja zgodności umów podwykonawczych z systemem operacyjnym spółki. Prowadzenie rejestrów i baz danych. Tworzenie raportów....
  • Broker Assistant (Reinsurance)

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
  • Asystent kierownika projektów

    AB INDUSTRY S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
  • Asystent kierownika projektów

    AB INDUSTRY S.A.   Macierzysz    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
  • Asystent rzecznika patentowego - praca biurowa

    AOMB POLSKA sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 600 - 6 400 zł brutto/mies.
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: organizacja kalendarza rzeczników, pilnowanie terminów; wsparcie codziennej pracy rzeczników i paralegals; bieżący (mailowy i telefoniczny) kontakt z klientami; przygotowywanie i edycja dokumentów; obsługa programów InPro, PUEUP (UPRP), Online Filing (EPO)...
  • Asystent / Asystentka Biura

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Warszawa, Al. Jerozolimskie 176    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska odbieranie połączeń telefonicznych, ewidencjonowanie i ekspedycja korespondencji, bieżąca organizacja pracy sekretariatu oraz wsparcie pracy biura (m.in. skanowanie dokumentów, opisywanie faktur, serwis kawy) obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji samochodów...
  • Asystent Brokera

    Aon Polska Services Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Aktywne wsparcie Brokerów. Przygotowywanie slipów brokerskich, opracowań, raportów, rekomendacji i innych niezbędnych dokumentów. Raportowanie zgodnie z procedurami Aon. Dbanie o porządek w dokumentacji zgodnie z procedurami Aon. Poszerzanie wiedzy...
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Radom    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Kluczowe obowiązki: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta. Obsługa korespondencji oddziału i programów informatycznych (ZSI, EZD PUW, eUDT). Praca z dokumentacją wprowadzanie danych do systemów. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Obsługa administracyjna sekretariatu....