Poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Osoba na stanowisku będzie reprezentować firmę w recepcji, zajmie się koordynacją różnych procesów biurowych: archiwizacją dokumentów, prawidłowym obiegiem faktur, obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej, koordynacją kalendarza zarządu, umawianiem spotkać.
- posiada minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- wie jak i potrafi zorganizować swój dzień pracy oraz przestrzeń dookoła siebie;
- szybko nawiązuje kontakt ze współpracownikami oraz gośćmi i każdego potrafi obdarować uśmiechem;
- dobrze zna Microsoft Office i urządzenia biurowe;
- ma głowę pełną pomysłów i zapał do ich realizacji;
- jest sumienna, dokładna i zorganizowana
- chętnie podejmuje się zarówno samodzielnych zadań jak i współpracy z innymi;
- mile widziana znajomość obsługi systemu Comarch
- na początek 3 miesięczny okres próbny
Poznaj
DOZBUD SP. Z O.O.
Jesteśmy firmą deweloperską działająca na runku budowlanym od ponad 27 lat.
Przykładamy olbrzymią wagę do jakości oferowanych mieszkań i domów , o czym świadczy ponad 1000 oddanych do użytku lokali mieszkalnych. Cechujemy się profesjonalizmem, wysoką efektywnością działania oraz zespołem posiadającym bogate doświadczenie i wiedzę. Nasze inwestycje to zarówno osiedla mieszkalne jak i domy jedno lub wielorodzinne. Dbamy o zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa i jakości oferowanych lokali w Warszawie i jej okolicach w trosce o Naszych klientów.