Ogłoszenie numer: 2323957, z dnia 2019-03-08
Kancelaria Prawno-Patentowa Jarzynka i Wspólnicy świadczy kompleksowe usługi prawne na rzecz podmiotów krajowych i zagranicznych w zakresie własności intelektualnej, w szczególności dotyczące znaków towarowych, nazw handlowych, wzorów przemysłowych, wynalazków i wzorów użytkowych, praw autorskich, domen internetowych, nieuczciwej konkurencji, licencji i transferu praw wyłącznych. Kancelarię tworzą profesjonalni i doświadczeni prawnicy, posiadający uprawnienia rzecznika patentowego, europejskiego rzecznika patentowego znaków towarowych i wzorów przemysłowych, oraz europejskiego rzecznika patentowego, a także specjalistyczną wiedzę z zakresu własności intelektualnej.
Podejmujemy czynności przed właściwymi organami krajowymi, tj. Urzędem Patentowym RP, sądami powszechnymi i administracyjnymi oraz organami celnymi. Reprezentujemy naszych klientów również przed zagranicznymi instytucjami właściwymi w sprawach ochrony znaków towarowych, wzorów przemysłowych oraz wynalazków: Urzędem Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) w Alicante (Hiszpania), Światową Organizacją Własności Intelektualnej w Genewie (Szwajcaria) oraz przed Europejskim Urzędem Patentowym w Monachium (Niemcy).
Współpraca z kancelariami patentowymi z innych krajów umożliwia nam skuteczną pomoc w uzyskiwaniu na rzecz klientów praw własności intelektualnej i ściganiu naruszeń własności intelektualnej także poza terytorium Polski.
Kancelaria Prawno – Patentowa poszukuje kandydatów na stanowisko:
Asystentka / Asystent - Recepcjonistka / Recepcjonista
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- prowadzenie sekretariatu
- pełna administracja biurem
- budżetowanie i raportowanie wydatków biurowych
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- przyjmowanie rozmów telefonicznych
- dbanie o dobry wizerunek firmy i kancelarii
- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
- prowadzenie archiwum kancelarii według przyjętych procedur
- segregowanie i rozdzielenie dokumentów według przyjętych procedur
- przechowywanie akt w należytym porządku
- zapewnienie estetycznego wyglądu biura (archiwum, sali konferencyjnej)
- obsługa korespondencji zleconej przez prawników
- skanowanie korespondencji
- archiwizacja elektroniczna dokumentacji
- organizacja spotkań
Wymagania
- systematyczność i dokładność
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość pakietu Microsoft Office, szczególnie Word, Excel, PowerPoint
- wysoka kultura osobista
- dobra organizacja pracy
- otwartość na ludzi, łatwość nawiązywania kontaktów
Oferujemy
- praca od poniedziałku do piątku 8.55-17.05 (nie pracujemy po godzinach)
- pracę w dogodnej lokalizacji, w sąsiedztwie CH. Arkadia (dojazd wszelką komunikacją oprócz samolotu ;)
- po sprawdzeniu się bardzo stabilna i długoletnia współpraca
- dobrą atmosferę pracy
- możliwość zdobycia doświadczenia
- ścisłą współpracę z środowiskiem prawniczym