ARCUS SA, spółka notowana na GPW w Warszawie, lider rynku zarządzania
dokumentem, korespondencją oraz integracji systemów IT
poszukuje Pracownika na stanowisko:
Asystentka/ Asystent Oddziału
[nr ref.: AS/01/2017]
Miejsce pracy: Poznań
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację czynności administracyjnych związanych z organizacją i funkcjonowaniem biura Oddziału oraz wsparcie pracowników Serwisu i handlowych w realizacji ich zadań.
Główne zadania:
- Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w Oddziale, w tym obsługę rozmów telefonicznych i korespondencji
- Przyjmowanie i rejestracja zleceń w systemie serwisowym oraz uzgadnianie z Klientami terminów i trybu realizacji zleceń serwisowych
- Dokonywanie przydziału zleceń pracownikom Serwisu
- Weryfikacja kart gwarancyjnych i warunków realizacji zleceń serwisowych
- Wystawianie faktur oraz dokumentów magazynowych
- Nadzorowanie prawidłowości obiegu dokumentów finansowych pomiędzy Oddziałem i Centralą Spółki
- Sporządzanie raportów oraz zestawień serwisowych i handlowych
Oczekiwania od Kandydatów:
- Wykształcenie minimum średnie
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie atutem
- Umiejętność dobrej organizacji pracy i priorytetyzacji zadań
- Wysokie zdolności interpersonalne
- Praktyczna, dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel, Power Point)
Oferujemy:
- Dobrą atmosferę pracy, w prężnie rozwijającej się Spółce, o ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowę o pracę, wynagrodzenie zasadnicze uzależnione od posiadanych kompetencji oraz system premiowy
- Pakiet socjalny (opieka medyczna, pakiet sportowo-rekreacyjny OK System)