STS jest największą polską firmą bukmacherską, która powstała w 1997 roku i obecnie zatrudnia blisko 1300 osób. Jesteśmy innowacyjnym bukmacherem, który świadczy usługi za pośrednictwem strony internetowej, jak i jej mobilnej wersji oraz aplikacji dedykowanych systemom Android czy iOS. Opracowaliśmy m.in. własny system wypłat - STSpay - oraz udostępniamy usługę STS TV z transmisjami najważniejszych wydarzeń sportowych. Posiadamy również ogólnopolską sieć nowoczesnych punktów przyjmowania zakładów. Jesteśmy największym prywatnym sponsorem polskiego sportu - STS to oficjalny sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz wielu klubów sportowych z różnych dyscyplin. Prowadzimy także fundację Sport Twoją Szansą.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
(praca w weekendy)
- Planowanie, kontrolowanie czasu pracy i dbanie o płynność zmian,
- Weryfikacja obecności pracowników w systemie,
- Wspieranie pracowników w rozwiązywaniu problemów organizacyjnych i kadrowych /organizowanie zastępstw,
- Współpraca z Managerem i Asystentem regionu w celu organizacji pracy zespołu.
- Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie ze stawką 20 zł netto za godzinę,
- Pracę zdalną/dyżur telefoniczny i mailowy,
- Pracę w weekendy i święta (między 8.00 a 20.00 i w razie potrzeby dostępność pod telefonem),
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Wsparcie zespołu w okresie wdrożenia,
- Pakiet benefitów (grupowe ubezpieczenia na życie, karta na zajęcia sportowe).
- Umiejętność praktycznego wykorzystania MS Office,
- Ambicja i zapał do zdobywania nowych umiejętności,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, nastawienie na współpracę i chęć rozwiązywania problemów,
- Wysoki poziom samodzielności w zakresie realizacji powierzonych zadań,
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
W procesie rekrutacyjnym przewidujemy wykonanie zadania (które zostanie wysłane do kandydatów drogą mailową), a także odbycie dwóch rozmów kwalifikacyjnych.