IPK (dawniej Instytut Promocji Kadr) jest ogólnopolską firmą doradztwa personalnego, działającą od 1991 roku. Trzydziestoosobowy zespół konsultantów i ekspertów pracuje dla klientów z całej Polski w czterech biurach - w Warszawie, Sopocie, Poznaniu i Wrocławiu.
Asystentka / Asystent Działu Obsługi Klienta i Administracji
Nr ref.: A-TS/04/19
Lokalizacja: Poznań
Opis stanowiska:
1. Wsparcie Działu Obsługi Klienta w bieżących sprawach obejmujące m.in.:
- przygotowanie dokumentacji na potrzeby Działu / korespondencji,
- przygotowanie dokumentacji towarzyszącej transportom,
- monitorowanie ofert i ich realizacji / kompletowanie dokumentacji towarzyszącej umowom,
- fakturowanie / kontrola terminowości płatności,
- monitorowanie i obsługa strony internetowej oraz profilu FB.
2. Wsparcie Działu Administracji w prowadzeniu biura Spółki obejmujące m.in.:
- obsługę korespondencji,
- organizację i koordynację spotkań / szkoleń / innych imprez firmowych,
- zaopatrzenie biura,
- przygotowanie dokumentacji dla księgowości,
- przygotowanie sprawozdań dla urzędów administracji oraz raportów i protokołów ze spotkań.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. Mile widziane wykształcenie zootechniczne lub pokrewne
- doświadczenie na stanowisku asystenckim lub w pracy biurowej,
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym Pakietu MS Office,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- samodzielność oraz umiejętność dobrej organizacji pracy.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
- szkolenia i możliwość rozwoju osobistego.