Asystentka / Asystent Działu HR
Homeglobal.com to serwis, który pomaga rozwinąć karierę w branży sprzedaży bezpośredniej oraz obsłudze klienta, niezależnie od Twojego wieku i posiadanych kompetencji. Realizujemy kampanie na rzecz klientów z całego świata, wspierając ich w projektach sprzedażowych i obsługowych w różnych obszarach i branżach.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Samodzielna koordynacja pierwszej części procesu rekrutacji (tworzenie ogłoszeń, selekcja CV, wstępne wywiady telefoniczne z Kandydatami, umawianie spotkań, uczestnictwo w spotkaniach rekrutacyjnych)
- Nieustanne poszukiwanie nowych rozwiązań mogących poprawić efektywność w rekrutacji ;
- Możliwość wykorzystywania języka angielskiego na co dzień;
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wewnątrz i na zewnątrz,
Czego oczekujemy:
- Umiejętności komunikacyjnych, predyspozycji do pracy na stanowisku wymagającym codziennego, efektywnego komunikowania się z Kandydatami;
- Wysokiej kultury osobistej, łatwości w posługiwaniu się słowem mówionym i pisanym;
- Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum poziom B2),
- Doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Umiejętności pracy pod presją czasu, podzielnej uwagi;
- Energii do działania, dokładności, sumienności, samodzielności oraz konsekwencji w działaniu;
- Chęci rozwoju w zakresie rekrutacji;
- Motywacji do pracy, zaangażowania oraz dyspozycyjności 40h w tygodniu.
Zapewniamy:
- Przyjazną atmosferę w pracy w młodym i zgranym zespole HR oraz merytoryczne wsparcie HR Business Partnerów;
- Dostęp do wielu narzędzi rekrutacyjnych;
- Nowoczesny, komfortowy biurowiec w centrum Warszawy;
- Możliwość rozwoju w ramach struktur naszej organizacji i działu HR;
- Współprace w międzynarodowym środowisku;
- Pakiet benefitów (Multisport, Medicover, wyposażona kuchnia, zajęcia z medytacji,ping pong, i wiele innych).
Jeśli interesuje Cię rekrutacja, lubisz poznawać nowe osoby z różnych zakątków Świata, a słowo niemożliwe dla Ciebie nie istnieje dołącz do nas!