Impel Facility Services Sp. z. o.o., jedna ze spółek Grupy Impel, która zapewnia sprawne funkcjonowanie obiektów oraz utrzymuje ich estetykę – poszukuje Kandydata/-tkę na stanowisko:
Asystentka / Asystent Dyrektora Biura Klienta Strategicznego / Specjalista ds. operacyjnych
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania na stanowisku to m.in.:
- Aktywny udział w realizacji strategii organizacji,
- Czynny udział w aktualnie realizowanych projektach,
- Bezpośrednia współpraca z Dyrektorem BKS,
- Prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora oraz obsługa poczty elektronicznej,
- Koordynacja zadań wymagających zaangażowania pracowników BKS,
- Pozyskiwanie danych i przygotowywanie raportów,
- Prowadzenie spraw administracyjno-biurowych np. nadzór nad obiegiem dokumentacji i korespondencji w firmie, rozliczenia, zamówienia materiałów biurowych,
- Obsługa sekretariatu, organizacja spotkań wewnętrznych, dbanie o kulturę organizacyjną miejsca pracy,
- Udział w tworzeniu formalnych pism i korespondencji z klientami,
- Organizacja pracy i prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi w firmie zasadami i procedurami.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Dobra znajomość programów pakietu MS Office (w tym biegle PowerPoint),
- Mile widziana znajomość aplikacji funkcjonalnych: SAP, CRM, QV, QS.
- Chęć rozwoju, zdobywania nowej wiedzy i budowania nowych kompetencji.
- Komunikatywności, umiejętności współpracy w zespole,
- Wysokie umiejętności organizacji pracy własnej,
- Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie zadań na stanowisku,
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w dużej, ogólnopolskiej organizacji biznesowej,
- Zróżnicowanie zadań na stanowisku,
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, medycznego oraz programu MultiSport.