Jesteśmy jedną z największych w Polsce firm, rozwijającą się jednocześnie w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom wyjątkowe możliwości tworzenia innowacyjnych rozwiązań, zmieniających jakość życia pacjentów.
Obecnie do zespołu w ramach spółki Synoptis Pharma Sp. z o.o. poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/ka ds. Produktów Własnych
- wsparcie Dyrektora w codziennej pracy, zarządzanie kalendarzem,
- kompleksowa obsługa recepcji,
- dekretacja faktur, zarządzanie korespondencją,
- organizacja spotkań, wyjazdów służbowych, rezerwacja hoteli,
- obsługa gości i spotkań Zarządu,
- współpraca z firmami kurierskimi i innymi dostawcami usług,
- koordynacja bieżących spraw administracyjnych, w tym zadania związane z aranżacją przestrzeni biurowej.
- masz min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
- wiesz co to wysoka kultura osobista,
- jesteś elastyczny i dyspozycyjny,
- umiejętności interpersonalne to znany Tobie termin,
- potrafisz wyznaczać priorytety i planować pracę,
- samodzielności, sumienności i rzetelności – tego nigdy za wiele.
- umowę o pracę w stabilnej firmie,
- niezbędne narzędzia pracy,
- pakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe), a także szeroki wachlarz ofert dostępnych na dedykowanej platformie,
- realizację powierzonych Tobie zadań według Ciebie – bierzesz sprawy w swoje ręce,
- a do tego - super Szefową!
Grupa NEUCA to jedna z największych firm medycznych, rozwijająca się w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań, poprawiających jakość życia pacjentów.
W całej Polsce jest nas
6 tysięcy.
1/3
leków obecnych w polskich aptekach przeszła przez hurtownie NEUCA
75%
z nas uważa, że w firmie istnieją możliwości zaangażowania się w zadania i projekty pozwalające rozwijać nowe umiejętności