Ogłoszenie numer: 5067135, z dnia 2021-07-15
AN-ELEC Sp. z o.o. jest firmą, która rozpoczęła swoją działalność gospodarczą w roku 2006, przez ten okres stała się znaczącą firmą w branży elektrycznej i ślusarskiej w przemyśle okrętowym i lądowym.
Firma AN-ELEC Sp. z o.o. powstała w roku 2006, jednak swoim doświadczeniem sięga znacznie dalej, aż do roku 1998 kiedy to powstała firma prywatna AN-ELEC, przekształcając się następnie w spółkę.
Od chwili założenia spółki, siedziba firmy mieściła się w Gdyni na ulicy Łużyckiej. W związku z prężnym rozwojem i rozbudową spółki od roku 2008 firma znajduje się na ulicy Hutniczej 40. Przeniesienie pozwoliło znacznie się rozwinąć z liczby kliku do kilkunastu biur, stworzenia biura projektowego oraz własnej hali która pozwala na pełną autonomię w procesie projektowania, budowy i testowania rozdzielnic elektrycznych.
Nasza firma posiada certyfikat ISO 9001:2015 oraz Certyfikat Bezpieczeństwa VCA**. Posiadanie Certyfikatu Bezpieczeństwa VCA umożliwia nam realizacje projektów z branży budowlanej, montażowo-instalacyjnej, maszynowej, transportowej, mechanicznej, elektrycznej, chemii, petrochemii oraz oczyszczalniach i firmach remontowych na terenie krajów UE. Ponadto posiadamy liczne uprawnienia producentów uznanych światowych marek m.in. ABB, Mitsubishi, Moeller, Siemens, które pozwalają nam na uruchamianie, obsługę oraz serwis maszyn, urządzeń i systemów automatyki produkowanych przez te firmy.
Od roku 2006 AN-ELEC nawiązał ścisła współpracę ze znaną holenderską firma Croon. Pozwoliło to na dalszy rozwój oraz rozszerzenie stałej oferty o rynek holenderski.
Firma AN-ELEC nie tylko rekrutuje nowych pracowników ale organizuje i prowadzi kompletne szkolenia własnej kadry w celu ciągłego podnoszenia kwalifikacji załóg. Pozwala to firmie oferować usługi o wysokim standardzie. Świadczymy szeroki zakres usług w branży elektrycznej i ślusarskiej w przemyśle okrętowym i lądowym. Od projektu, budowy/modernizacji, wdrożenia, obsługi aż po serwis.
Asystentka / Asystent biura
Miejsce pracy: Gdynia
Opis stanowiska
- Wsparcie organizacyjne Zarządu oraz Działów Firmy w codziennych obowiązkach w zakresie administracyjnym
- Koordynowanie procesu obiegu dokumentów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą
- Organizacja i obsługa spotkań biznesowych
- Organizacja podróży służbowych
- Porządkowanie danych, dokumentów i materiałów oraz wprowadzanie ich do systemu
- Obsługa urządzeń biurowych
- Promowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania
- Minimum roczne doświadczenie na tym stanowisku
- Znajomość angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
- Bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, dokładność, samodzielność i terminowość w realizacji powierzonych zadań
- Wysoka kultura osobista oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętność pracy pod presją czasu, analitycznego myślenia i efektywnego rozwiązywania problemów
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Miłą atmosferę, otwartą i nowoczesną kulturę pracy