Zacznij swoją przygodę w firmie, która z jednoosobowego biura w 4 lata stała się ogólnopolską siecią, liczącą ponad 40 oddziałów i ponad 350 osób w strukturze!
Poszukujemy osoby, która z pozycji Asystentki biura będzie odpowiedzialna za obsługę klienta, zarządzanie bazą ofert nieruchomości, obsługę komunikacji z klientami, kompletowanie dokumentów firmy oraz wspieranie Zarządu pod kątem administracji i marketingu.
Szukamy osoby działającej wielozadaniowo, która potrafi radzić sobie z niespodziewanymi wyzwaniami. Konsekwencja, dyscyplina, rzetelność i umiejętność budowania relacji - to absolutny must have!
- kompleksowa obsługa biura pod kątem administracyjnym,
- wspomaganie agentów w codziennych obowiązkach,
- wprowadzanie i weryfikowanie ofert w CRM-ie,
- promowanie ogłoszeń nieruchomości,
- telefoniczna i stacjonarna obsługa klienta,
- kompletowanie dokumentów firmy i zarządzanie dokumentacją,
- koordynacja realizacji zlecanych projektów.
- sprawne poruszanie się w środowisku Google Aps,
- bardzo dobra organizacja czasu i pracy,
- podzielność uwagi i umiejętność pracy w zespole,
- otwartość, wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
- podstawowa znajomość zagadnień social media,
- inicjatywa, zaangażowanie oraz dynamika w działaniu,
- nieszablonowe myślenie oraz orientacja na rozwiązywanie problemów.
- umowę o pracę i korzystne warunki zatrudnienia,
- pracę w najdynamiczniej rozwijającej się marce na rynku nieruchomości,
- pracę w godzinach 9-17, od poniedziałku do piątku,
- atmosferę wsparcia i zrozumienia.
Poznaj
Freedom Nieruchomości
Jesteśmy najdynamiczniej rozwijającą się siecią biur nieruchomości w Polsce z ponad 60 oddziałami w kraju i 90% bazą ofert na wyłączność. Rozwinęliśmy autorski system sprzedaży, który pozwala pracować komfortowo, a przy tym systematycznie sprzedawać nieruchomości.
Inwestujemy w rozpoznawalność marki (prestiżowy zawód), marketing (otrzymujesz klientów) i jakość obsługi (ponad 40% naszych ofert pochodzi z rekomendacji, co pozwala zwiększyć komfort pracy).