SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny to niepubliczna uczelnia akademicka prowadząca działalność badawczą oraz oferująca studia o profilu praktycznym i akademickim w Warszawie, Wrocławiu, Sopocie, Poznaniu i Katowicach. Oferta dydaktyczna uczelni obejmuje kierunki z zakresu nauk społecznych, humanistycznych, ale także wzornictwa i grafiki. Naszym celem jest wzbogacenie oferty dydaktycznej i naukowej oraz rozwój innych dyscyplin, w tym informatyki. Zespół Uniwersytetu SWPS tworzy ponad 700 osób – pracowników akademickich i pionu biznesowo-organizacyjnego. Uczelnia jest atrakcyjnym miejscem rozwoju zawodowego, zapewnia system atrakcyjnych benefitów pracowniczych. Tworzymy zróżnicowane i współdziałające środowisko profesjonalistów ceniących pracę na rzecz studentów, tworzenie wiedzy i jej praktyczne wykorzystanie. Pracownikami i współpracownikami uczelni są wybitni naukowcy, odnoszący sukcesy praktycy, artyści i przedstawiciele świata mediów. Uniwersytet SWPS od wielu lat współpracuje z firmami i jednostkami naukowymi z sektora IT, mając tym samym udział w opracowaniu wielu innowacyjnych rozwiązań, np. takich, jak robot edukacyjny Photon, czy aplikacja do badania jasności tekstów w języku polskim - Jasnopis. Łącząc wiedzę psychologiczną z informatyką, nasi badacze tworzą aplikacje i systemy informatyczne, podnoszące jakość życia, jak np. Beviado.
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny poszukuje kandydatów na stanowiska:
- Wsparcie Rektora i władz uczelni w wykonywanych zadaniach, w tym m.in. w przygotowanie zarządzeń Rektora i ich publikacja, kompleksowa obsługa spraw dyscyplinarnych, itp.
- Przygotowywanie pism, protokołów, raportów, prezentacji
- Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, obsługa korespondencji
- Udział w przygotowaniu wydarzeń organizowanych przez Rektora np. spotkania ciał kolegialnych, Inauguracja Roku Akademickiego, wręczenie tytułu Honoris Causa, itp.
- Prowadzenie kalendarza Rektora, organizacja i obsługa spotkań
- Organizacja wyjazdów służbowych Rektora
- Współpraca z innymi jednostkami uczelni w zakresie zleconym przez Rektora
- Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie Biura Rektora
- Wyższego wykształcenia
- Minimum 3-letniego doświadczenia pracy na stanowisku asystenckim lub podobnym
- Umiejętności biegłego tworzenia oraz redagowania pism (m.in. protokołów i oficjalnych pism)
- Bardzo dobrej znajomości obsługi pakietu Office
- Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- Wysokiej kultury osobistej, samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy oraz umiejętności pracy pod presją
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w profesjonalnym i przyjaznym otoczeniu, wśród wybitnych profesorów, znakomitych naukowców i opiniotwórczych ekspertów;
- Pracę w przyjaznej atmosferze w kilkuosobowym zespole;
- Zniżki na studia magisterskie, doktoranckie i podyplomowe dla pracownika i jego rodziny
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej dla pracownika i jego rodziny
- Możliwość skorzystania z dofinansowania do pakietu Multisport i Multibenefit
- Zniżki na studia magisterskie, doktoranckie i podyplomowe dla pracownika i jego rodziny
- Zniżki na kursy językowe
- Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach