Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystentka administracyjna
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 001/ANC/ASP
Zadania:
- prowadzenie biura członka zarządu i administracji Departamentu
- organizacja podróży służbowych pracowników
- organizacja spraw pracowników
- pomoc w organizacji wydarzeń/eventów Finance
- kontakty z centralą (Wielka Brytania)
- pomoc w przygotowaniu tygodniowych raportów
- pomoc w organizacji i planowaniu działań w ramach projektu Continous Improvement - organizacja sesji szkoleniowych, warsztatów, raportowanie wyników badania opinii pracowników
- pomoc w prowadzeniu i organizacji szkoleń
- inne bieżące sprawy organizacyjne
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- doświadczenie na stanowisku Asystentki Zarządu lub Asystentki Personalnej (1-2 lata)
- bardzo dobra znajomość programu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
- bardzo dobra umiejętność organizacji czasu
- wysoka kultura osobista
- poufność, dyskrecja
- wynagrodzenie 4000 zł brutto
- umowę o pracę tymczasową
- zatrudnienie przez Manpower
- pracę w firmie o stabilnej pozycji
- możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie
- możliwość nawiązania długotrwałej współpracy