CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy; inne prace...
CaterinaWarszawa, Praga-Południe
praca stacjonarna
asystent umowa zlecenie część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zadania: Pomoc w wystawianiu zleceń produkcyjnych Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie organizacji produkcji (SOP) Wsparcie w kalkulacji zużycia materiałów Pomoc w rozliczaniu zleceń produkcyjnych
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
7 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów Informowanie pracowników biura o listach/paczkach (również dystrybuowanie przesyłek do odpowiednich działów i pracowników) Obsługa paczkomatu; Współpraca z firmami kurierskimi; nadawanie i...
asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Responsibilities: Answering and directing phone calls, emails, and other communications. Filing, organizing, and maintaining office documents. Assisting in scheduling meetings, appointments, and managing calendars. Performing data entry tasks, updating records, and generating reports. Ordering and...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dotyczące placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie...
CEL PRACY koordynacja procesu obiegu dokumentów; praca w systemie SAP R3P, (tworzenie zamówień, raportów, materiałów, dostaw itp.) wsparcie organizacyjne i administracyjne działu zakupów; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy, w szczególności z magazynem; przygotowywanie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Miejsce pracy: Warszawa DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Organizacja i archiwizacja dokumentacji biurowej, Zapewnienie kompleksowego wsparcia pracy biura Zarządu, Nadzór i koordynacja terminowego przepływu informacji i dokumentów, Składanie i koordynowanie zamówień na zaopatrzenie biurowe,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy; Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej, z uwzględnieniem rozliczania wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników; Sporządzanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji...
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
7 dni
Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystentka administracyjna
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 001/ANC/ASP
Zadania:
prowadzenie biura członka zarządu i administracji Departamentu
organizacja podróży służbowych pracowników
organizacja spraw pracowników
pomoc w organizacji wydarzeń/eventów Finance
kontakty z centralą (Wielka Brytania)
pomoc w przygotowaniu tygodniowych raportów
pomoc w organizacji i planowaniu działań w ramach projektu Continous Improvement - organizacja sesji szkoleniowych, warsztatów, raportowanie wyników badania opinii pracowników
pomoc w prowadzeniu i organizacji szkoleń
inne bieżące sprawy organizacyjne
Wymagania:
wykształcenie wyższe
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
doświadczenie na stanowisku Asystentki Zarządu lub Asystentki Personalnej (1-2 lata)
bardzo dobra znajomość programu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
bardzo dobra umiejętność organizacji czasu
wysoka kultura osobista
poufność, dyskrecja
Oferujemy:
wynagrodzenie 4000 zł brutto
umowę o pracę tymczasową
zatrudnienie przez Manpower
pracę w firmie o stabilnej pozycji
możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie
CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy; inne prace...
CaterinaWarszawa, Praga-Południe
praca stacjonarna
asystent umowa zlecenie część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zadania: Pomoc w wystawianiu zleceń produkcyjnych Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie organizacji produkcji (SOP) Wsparcie w kalkulacji zużycia materiałów Pomoc w rozliczaniu zleceń produkcyjnych
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
7 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów Informowanie pracowników biura o listach/paczkach (również dystrybuowanie przesyłek do odpowiednich działów i pracowników) Obsługa paczkomatu; Współpraca z firmami kurierskimi; nadawanie i...
asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Responsibilities: Answering and directing phone calls, emails, and other communications. Filing, organizing, and maintaining office documents. Assisting in scheduling meetings, appointments, and managing calendars. Performing data entry tasks, updating records, and generating reports. Ordering and...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dotyczące placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie...
CEL PRACY koordynacja procesu obiegu dokumentów; praca w systemie SAP R3P, (tworzenie zamówień, raportów, materiałów, dostaw itp.) wsparcie organizacyjne i administracyjne działu zakupów; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy, w szczególności z magazynem; przygotowywanie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Miejsce pracy: Warszawa DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Organizacja i archiwizacja dokumentacji biurowej, Zapewnienie kompleksowego wsparcia pracy biura Zarządu, Nadzór i koordynacja terminowego przepływu informacji i dokumentów, Składanie i koordynowanie zamówień na zaopatrzenie biurowe,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy; Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej, z uwzględnieniem rozliczania wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników; Sporządzanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji...
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
7 dni
Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....