Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń z Klientami

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Opis stanowiska: Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży; Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń z klientami; Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych; Kontakt z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności; Stosowanie procedur wewnętrznych dot. Kontroli kredytowej dla...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Sekretarka Medyczna / Sekretarz Medyczny

    EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.   Otwock, Blok Operacyjny    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: prowadzenie i nadzór nad harmonogramem bloku operacyjnego, prowadzenie komunikacji elektronicznej, prowadzenie obiegu dokumentacji medycznej, rejestrowanie pacjentów w systemie KS Medis, rozliczanie zużycia materiałów medycznych, obsługa szkoleń lekarskich, pomoc w...
  • Asystent ds. exportu

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Ścisła współpraca z Export Managerem w zakresie działań sprzedażowych; Wpisywanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji (w tym dokumentacji celnych) Koordynacja tematów związanych z transportem/logistyką zamówień; Przygotowywanie próbek i wysyłka ich do klientów;
  • Asystent Działu Eksportu

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Twoje obowiązki: Współpraca z Export Managerem w działaniach sprzedażowych. Wprowadzanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji, w tym dokumentacji celnych. Koordynacja logistyki i transportu zamówień. Przygotowanie i wysyłka próbek produktów do klientów.
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Zgorzelec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki; Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli; Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły; Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Asystent / Asystentka Budowy

    MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.   Babica    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadzorowanie obiegu dokumentów, udział w archiwizowaniu dokumentacji projektu w wersji papierowej i elektronicznej, przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień w zakresie zleconym przez przełożonego, organizacja...
  • Executive assistant

    AGRO-SIEĆ Maszyny Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your responsibilities Preparation data, statements taking into account current priorities, expectations and business tasks; Preparation of business presentations using MS office (in Polish and English) Translation of internal communications and company documents for the purposes of cooperation with...
  • Asystent / Stażysta w dziale kadr i płac

    Fresenius   Poznań    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie
    2 dni
    Zadania, jakie Ci proponujemy: przygotowanie korespondencji wychodzącej odbieranie poczty przychodzącej skanowanie dokumentów wpinanie dokumentów do teczek osobowych przygotowanie dokumentów do archiwizacji inne administracyjne zadania w dziale kadr i płac W zamian oczekujemy: studenta /...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka Administracyjna Biura

ALDESA POLSKA SERVICES Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
1798 dni temu

Aldesa Polska to firma będąca w całości własnością hiszpańskiej Grupy Aldesa, działająca na rynku polskim w sektorze budownictwa energetycznego, przemysłowego, odnawialnych źródeł energii oraz budownictwa użyteczności publicznej od 2007 roku.

 

Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów, a także ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami.

 

 Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Asystentka Administracyjna Biura
Miejsce pracy: Warszawa
Do obowiązków zatrudnionej osoby będą należały następujące zadania:
  • Nadzór nad obiegiem dokumentacji na projekcie budowlanym,
  • Obsługa, przygotowywanie i kontrola faktur,
  • Kontakt z podwykonawcami/dostawcami,
  • Wprowadzanie dokumentów do systemu administracyjnego,
  • Kontrola procedur administracyjnych,
  • Dbanie o korespondencję przychodzącą i wychodzącą,
  • Prowadzenie zakupów materiałów biurowych.
Przed kandydatami stawiamy następujące wymagania:
  • Absolwent studiów o profilu ekonomicznym (finanse, rachunkowość) lub administracyjnym,
  • Minimum dwa lata doświadczenia w pracy na stanowisku administracyjnym lub księgowym,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Znajomość języka hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera - MS Office,
  • Znajomość systemu administracyjnego będzie dodatkowym atutem,
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • dokładność, systematyczność i odpowiedzialność, pracy w zespole.
Zatrudnionej osobie oferujemy:
  • Stabilną pracę oraz możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Pakiet świadczeń dodatkowych w tym opiekę medyczną, możliwość korzystania z obiektów sportowych oraz grupowe ubezpieczenie na życie.
Zgodnie z art. 13 RODO informujemy, że:

1. Administratorem Twoich danych osobowych jest:
  • Aldesa Polska Services Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Postępu 18, 02-676 Warszawa, KRS 0000287883, NIP 6762356224, adres e-mail: biuro@aldesa.pl, zwana dalej Spółką
  • Grupo Aldesa S.A. z siedzibą przy ul. Bahia de Pollensa 13, E-28042 Madryt, Hiszpania, adres e-mail: grupo-aldesa@aldesa.es, zwana dalej Grupo Aldesa S.A.
  • Inspektor Ochrony Danych wyznaczony w Spółce jest dostępny pod adresem e-mail: iod@aldesa.pl;
  • Inspektor Ochrony Danych wyznaczony w Grupo Aldesa S.A. jest dostępny pod adresem e-mail: protecciondedatos@aldesa.es
2. Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane w celu:
  • przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego na stanowisko, na które aplikujesz— na podstawie art. 6 ust. 1 lit.a RODO (zgoda) oraz art. 6 ust. 1 lit.b RODO (niezbędność do zawarcia i wykonania umowy);
  • przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych — na podstawie art. 6 ust. 1 lit.a RODO (zgoda), po wyrażeniu zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych;
  • wypełnienia obowiązków z RODO, np. w zakresie tworzenia rejestrów i ewidencji — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora Danych Osobowych); prawnie uzasadnionym interesem Spółki jest posiadanie wiedzy na temat osób, które np. wycofały zgodę na przetwarzanie danych osobowych;
3. W każdej chwili możesz wycofać udzieloną zgodę, przy czym wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

4. Podanie wszystkich danych osobowych zawsze jest dobrowolne, jednak podanie takich danych, jak: imię (imiona) i nazwisko; imiona rodziców; data urodzenia; miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); wykształcenie; przebieg dotychczasowego zatrudnienia – jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym (bez tych danych nie jest możliwe wzięcie udziału w rekrutacji).Podanie jakichkolwiek innych danych niż wymienione zależy od Twojego uznania, ponieważ ich nie wymagamy;

5. Twoje dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania;

6. Twoje dane osobowe mogą zostać ujawnione firmie hostingowej, spółkom z grupy Aldesa, dostawcom usług rekrutacyjnych; oprócz tego możemy zostać zobowiązani, np. na podstawie przepisu prawa, do udostępnienia Twoich danych osobowych podmiotom prywatnym lub publicznym;

7. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

8. Twoje dane osobowe będą przechowywane:
  • przez okres 6 miesięcy — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego;
  • przez okres 6 miesięcy — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, po wyrażeniu zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych;
  • do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub osiągnięcia celu przetwarzania — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora Danych Osobowych;
9. Posiadasz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;

10. Posiadasz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem.
 

Poznaj

ALDESA POLSKA SERVICES Sp. z o.o.

Aldesa jest spółką-córką hiszpańskiej firmy budowlanej Aldesa Group, która została utworzona w Madrycie w 1969 roku.

W Polsce firma rozpoczęła swoją aktywność w 2007 roku w Krakowie, obecnie działa na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej. Jest także deweloperem oraz zarządcą budynku biurowego klasy A Diamante Plaza w Krakowie.

Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów oraz ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania, bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami oraz stale dąży do poprawy procesu. Atutem firmy jest również profesjonalizm i doświadczenie zatrudnionych pracowników. Firma posiada certyfikaty ISO 14001: 2004 (System zarządzania środowiskowego), OHSAS 18001: 2007 (System zarządzania BHP) oraz ISO 9001: 2008 (System zarządzania jakością).

Aldesa w Polsce Oferuje pełen zakres usług budowlanych Działa w wielu sektorach rynku Na rynku od 2007 roku Roczny przychód 132 mln PLN w 2012 roku Wartość realizowanych inwestycji – 450 mln PLN w 2012 roku i 788,7 mln PLN w 2013 roku Realizuje wiele prestiżowych projektów Posiada certyfikaty ISO 14001: 2004, OHSAS 18001: 2007 oraz ISO 9001:2008

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń z Klientami

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Opis stanowiska: Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży; Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń z klientami; Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych; Kontakt z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności; Stosowanie procedur wewnętrznych dot. Kontroli kredytowej dla...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
  • Sekretarka Medyczna / Sekretarz Medyczny

    EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.   Otwock, Blok Operacyjny    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: prowadzenie i nadzór nad harmonogramem bloku operacyjnego, prowadzenie komunikacji elektronicznej, prowadzenie obiegu dokumentacji medycznej, rejestrowanie pacjentów w systemie KS Medis, rozliczanie zużycia materiałów medycznych, obsługa szkoleń lekarskich, pomoc w...
  • Asystent ds. exportu

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Ścisła współpraca z Export Managerem w zakresie działań sprzedażowych; Wpisywanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji (w tym dokumentacji celnych) Koordynacja tematów związanych z transportem/logistyką zamówień; Przygotowywanie próbek i wysyłka ich do klientów;
  • Asystent Działu Eksportu

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Twoje obowiązki: Współpraca z Export Managerem w działaniach sprzedażowych. Wprowadzanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji, w tym dokumentacji celnych. Koordynacja logistyki i transportu zamówień. Przygotowanie i wysyłka próbek produktów do klientów.
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Zgorzelec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki; Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli; Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły; Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Asystent / Asystentka Budowy

    MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.   Babica    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadzorowanie obiegu dokumentów, udział w archiwizowaniu dokumentacji projektu w wersji papierowej i elektronicznej, przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień w zakresie zleconym przez przełożonego, organizacja...
  • Executive assistant

    AGRO-SIEĆ Maszyny Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your responsibilities Preparation data, statements taking into account current priorities, expectations and business tasks; Preparation of business presentations using MS office (in Polish and English) Translation of internal communications and company documents for the purposes of cooperation with...
  • Asystent / Stażysta w dziale kadr i płac

    Fresenius   Poznań    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie
    2 dni
    Zadania, jakie Ci proponujemy: przygotowanie korespondencji wychodzącej odbieranie poczty przychodzącej skanowanie dokumentów wpinanie dokumentów do teczek osobowych przygotowanie dokumentów do archiwizacji inne administracyjne zadania w dziale kadr i płac W zamian oczekujemy: studenta /...