Dellner Components poszukuje ambitnych, kreatywnych i otwartych na zmiany, nie bojących się wyzwań kandydatów na stanowisko:
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Administrowanie pracą sekretariatu poprzez:
- Prowadzenie korespondencji
- Obsługa centrali telefonicznej
- Prowadzenie terminarza spotkań
- Nadzór nad wizytami gości
- Organizowanie podróży służbowych
- Wsparcie przy realizacji projektów HR
- Doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 1 rok
- Wykształcenie wyższe
- Odpowiedzialność i samodzielność
- Wysoka kultura osobista i jakość pracy
- Znajomość języka angielskiego gwarantująca swobodną codzienną komunikację oraz pisownię
- Zaawansowana znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel, Word, PowerPoint) umożliwiająca codzienną pracę
Poznaj
Dellner Spółka z o.o.
Dellner jest światowym liderem w produkcji systemów łączących pociągi. Dostarczamy sprzęgi, przejścia międzywagonowe, adaptery, systemy zarządzania energią zderzenia oraz globalne usługi posprzedażne dla wszystkich wiodących operatorów i producentów taboru szynowego.
Posiadamy ponad 80-letnie doświadczenie w tworzeniu bezpiecznych i niezawodnych połączeń oraz dostarczaniu naszym klientom najnowocześniejszych rozwiązań. Firma zatrudnia obecnie ponad 1300 pracowników w 22 filiach w 16 krajach na całym świecie.
Dellner Sp. z o.o. w Polsce zajmuje się produkcją jednostkową części, montażem finalnym sprzęgów oraz świadczeniem usług serwisowych na terenie Polski i Europu Środkowo-Wschodniej, a także odpowiedzialny jest za produkcję seryjną komponentów mechanicznych i elektrycznych do sprzęgów.