Asystent

Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Poznaniu
Leszno
asystent
praca stacjonarna
3 dni temu
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Poznaniu
Wielkopolski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Asystent
Miejsce pracy: Leszno
Ogłoszenie o naborze Nr 143540

Warunki pracy

Praca biurowa w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego w Poznaniu Delegatura w Lesznie oraz w terenie w siedzibach kontrolowanych podmiotów. Praca biurowa z wykorzystaniem zestawu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem oraz innym sprzętem biurowym. Miejsce pracy zlokalizowane w budynku przy Pl. Kościuszki 4 w Lesznie, na II piętrze. Wejście możliwe klatką schodową o szerokości 160 cm po schodach z poręczami. W budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarne są przystosowane dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Praca na stanowisku wiąże się z codzienną obsługą komputera 4 godziny dziennie i urządzeń biurowych.

Zakres zadań

  • przyjmuje i rejestruje korespondencję przychodzącą do Inspektoratu, w tym również wpływającą telefoniczną i elektroniczną, nadzoruje jej obieg, przygotowuje korespondencję do wysłania i wysyła korespondencję wychodzącą, w celu zapewnienia właściwego jej obiegu,
  • prowadzi i uaktualnia określone Prawem farmaceutycznym i wymogami Wielkopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego rejestry w celu zapewnienia właściwego wykonania zadań ustawowych,
  • przepisuje, kompletuje oraz przedkłada dokumenty i korespondencję do podpisu, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
  • redaguje krótkie pisma w celu wsparcia bieżącej pracy Delegatury,
  • drukuje, skanuje, kopiuje i faksuje dokumenty z akt prowadzonych w Inspektoracie spraw administracyjnych.
  • przyjmuje interesantów bezpośrednio zgłaszających się do Inspektoratu,
  • prowadzi terminarz spotkań i zadań, umawia spotkania, organizuje wyjazdy służbowe , sporządza raporty ,protokoły, przygotowuje materiały i dokumenty.
  • prowadzi sprawy gospodarcze (zgłasza naprawy, przeglądy sprzętu i urządzeń, prowadzi zakup artykułów biurowych zaopatruje Inspektorat w artykuły spożywcze, załatwia sprawy formalno-rachunkowe związane z dokonanym zakupem),
  • kompletuje materiały do kontroli oraz wykonuje czynności pomocnicze przy wykonywaniu czynności kontrolnych w celu realizacji zadań ustawy Prawo Farmaceutyczne,
  • opracowuje terminowo dokumentację z wykonywanych czynności kontrolnych w celu sprawnego funkcjonowania urzędu,
  • pomaga w przygotowaniu dokumentacji w sprawach dotyczących wydania decyzji o udzielenie zezwolenia,
  • prowadzi dokumentację dotyczącą pobieranych prób do badań jakościowych, prób produktów leczniczych i wyrobów medycznych realizacji zadań ustawowych,

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w pracy biurowej.
  • znajomość prawa odnośnie instrukcji kancelaryjnej, opłacie skarbowej oraz znajomość wybranych zagadnień z prawa farmaceutycznego,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Internet) oraz umiejętność szybkiego pisania,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejetność współpracy,
  • umiejętność wykonywania czynności techniczno-biurowych (kserowanie, skanowanie materiałów oraz archiwizacja.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenie kandydata /kandydatki o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru. Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/lem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-25 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Poznaniu
ul. Szwajcarska 5
61-285 Poznań

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Office Assistant / Office Worker

    Tycoon Polska Sp. zo.o.   Warszawa, ul. Cybernetyki 10, room 4069    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Responsibilities: Answering and directing phone calls, emails, and other communications. Filing, organizing, and maintaining office documents. Assisting in scheduling meetings, appointments, and managing calendars. Performing data entry tasks, updating records, and generating reports. Ordering and...
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Starachowice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami; Współpraca...
  • Office Assistant / Office Coordinator

    Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Type of contract: Initially on a B2B basis which can reviewed after the probation period. Primary Responsibilities Extensive calendar management, coordinating schedules, internal and external calls and meetings; Business assistance including formatting and working on documents, spreadsheets and...
  • Asystentka / Asystent ds. Administracji

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy; inne prace...
  • Mailroom Supporter - Pracownik pokoju pocztowego

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów Informowanie pracowników biura o listach/paczkach (również dystrybuowanie przesyłek do odpowiednich działów i pracowników) Obsługa paczkomatu; Współpraca z firmami kurierskimi; nadawanie i...
  • Asystent / Asystentka ds. administracji biura serwisu

    STRABAG PFS   Wałbrzych    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania: wsparcie działań biura - działu serwisu; prace administracyjne, kontakt z klientem; prowadzenie bieżącej dokumentacji serwisowej; pomoc w rozliczaniu prac techników i firm zewnętrznych;
  • Administrative Assistant in EIBM Intelligence Division / Analysis Unit / Regional Analysis Sector

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    8 dni
    Duties and tasks linked to the post: to provide administrative support in general administrative procedures; to support the document flows and archiving; to support in drafting notes, letters, reports and follow ups on documents; to carry out data entry and support an administration and monitoring...
  • Asystent / Asystentka Produkcji

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków Wprowadzanie danych do systemu COMARCH; Uzupełnianie danych do raportów środowiskowych; Generowanie raportów; Ścisła współpraca z działem BHP w obszarze Ochrony Środowiska;
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    NES Fircroft   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Główne obowiązki: Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie; Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; Zapewnianie sprawnego działania i organizacji biura Centrali; Obsługa biura sekretariatu i przyjmowanie Gości; Wsparcie Kierownika Biura Zarządu oraz Zarządu; Organizacja...
  • Asystent / Specjalista ds. Kadr i Płac

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy; Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej, z uwzględnieniem rozliczania wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników; Sporządzanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji...