Asystent

Podlaski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Białymstoku
Czeremcha
asystent
praca stacjonarna
24 godz. temu
Podlaski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Białymstoku
Komendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Asystent
Miejsce pracy: Czeremcha
Ogłoszenie o naborze Nr 143181

Warunki pracy


  • praca administracyjno - biurowa,
  • praca w systemie jednozmianowym 12-godzinnym,
  • praca przed monitorem ekranowym,
  • pomieszczenia biurowe znajdują się na I piętrze z infrastrukturą budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody,
  • brak windy,
  • w budynku brak podłóg antypoślizgowych,
  • narzędzia i materiały wykorzystywane w pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner, telefon.

Zakres zadań

  • sprawdza poprawność wprowadzonych danych do systemu teleinformatycznego dotyczącego osób przekraczających granice w celu wyeliminowania błędów i dostarczania aktualnych danych w tym zakresie,
  • zapewnia bezpieczeństwo i sprawne funkcjonowanie stanowiska abonenckiego oraz informuje osoby uprawnione o wszelkich zauważonych nieprawidłowościach technicznych i organizacyjnych celem wyeliminowania wszelkich zagrożeń w tym zakresie,
  • wspomaga starszego inspektora - kierownika kancelarii ogólnej przy ewidencjonowaniu materiałów jawnych i niejawnych wchodzących i wychodzących w urządzeniach ewidencyjnych, a także wydaje osobom uprawnionym w celu właściwego obiegu dokumentów w Placówce Straży Granicznej w Czeremsze,
  • wspomaga w pracy starszego inspektora - kierownika kancelarii ogólnej podczas kompletowania akt spraw zakończonych celem przekazania ich do archiwum zakładowego,
  • segreguje korespondencję przychodzącą do placówki celem zapewnienia sprawnej i terminowej realizacji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych, instrukcji kancelaryjnych.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu instrukcji kancelaryjnej i korespondencji niejawnej,
  • uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne".

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • List motywacyjny lub podanie (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata).
  • Życiorys lub CV.
  • Oświadczenie kandydta o wyrażeniu zgody na przetwarzabie danych osobowych do celów rekrutacji (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata) lub kopia dokumentów potwierdzających posiadanie polskiego obywatelstwa.
  • Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata).
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata).
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka / kandydat nie pracowała / ł, nie pełniła / ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była / był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek / kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-11 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Podlaski Oddział Straży Granicznej ul. gen. Józefa Bema 100 15-370 Białystok z dopiskiem: "oferta pracy - asystent Kancelarii Ogólnej Placówki Straży Granicznej w Czeremsze nr ogłoszenia 143181"

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. gen. Józefa Bema 100, 15-370 Białystok, tel. 85 714 50 01, faks 85 714 57 01, email: podlaski@strazgraniczna.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. gen. Józefa Bema 100, 15-370 Białystok, tel. 85 714 51 50, faks 85 714 57 26, email: woi.posg@strazgraniczna.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Komendant Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. gen. Józefa Bema 100, 15-370 Białystok, tel. 85 714 50 01, faks 85 714 57 01, email: podlaski@strazgraniczna.pl
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Asystent / Specjalista ds. Kadr, Płac i Biura

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy (ok.50 pracowników) Weryfikacja list obecności i list płac; Sporządzanie, archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji w ramach projektu (ogłoszenia, spotkania rekrutacyjne)...
  • Asystent / Asystentka ds. administracji biura serwisu

    STRABAG PFS   Wałbrzych    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zadania: wsparcie działań biura - działu serwisu; prace administracyjne, kontakt z klientem; prowadzenie bieżącej dokumentacji serwisowej; pomoc w rozliczaniu prac techników i firm zewnętrznych;
  • Office Assistant / Office Coordinator

    Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  kontrakt B2B  pełny etat
    17 godz.
    Type of contract: Initially on a B2B basis which can reviewed after the probation period. Primary Responsibilities Extensive calendar management, coordinating schedules, internal and external calls and meetings; Business assistance including formatting and working on documents, spreadsheets and...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka w dziale organizacji szkoleń i konferencji

    Termedia Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Pomoc organizacyjna i biurowa w dziale organizacji szkoleń i konferencji, Współpraca i pomoc menadżerowi prowadzącemu event, Obsługa administracyjna działu, Współpraca, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami i wykładowcami.
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Starachowice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami; Współpraca...
  • Administrative Assistant in Equipment and Logistics Division / Logistics and Services Unit / Central Logistics Support Sector

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    20 dni
    Duties and tasks linked to the post: To manage inventory –keeping updated list of items; Planning, organization, and budgeting of complex travel itineraries; To encode data in the Agency’s systems and databases; To create and manage Excel and SharePoint databases, keeping them up to date;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia w Biurze ds. Studenckich

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa spraw związanych ze/z studentami/kami /doktorantami/kami / słuchaczami/kami studiów podyplomowych / pracownikami/czkami z niepełnosprawnościami, bieżące wsparcie, świadczone na rzecz osób ze szczególnymi potrzebami...
  • Asystentka / Asystent Biura

    Notus Finanse S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o dzieło
    19 godz.
    Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Bieżąca obsługa biura –przyjmowanie gości, odbieranie połączeń telefonicznych; Współpraca z dostawcami, kurierami; Zamawianie wizytówek i materiałów marketingowych; Obsługę i koordynowanie korespondencji biurowej, dbanie o jej prawidłowy...
  • Asystent / Asystentka koordynatora projektów

    Fundacja Idylla   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis stanowiska Wspieranie koordynatora w planowaniu i wdrażaniu projektów. Monitorowanie postępów projektów i raportowanie wyników. Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz archiwizowanie materiałów. Współpraca z zespołem oraz innymi interesariuszami. Pomoc w organizacji spotkań i...