Asystent

Krajowa Informacja Skarbowa
Leszno
praca stacjonarna
20 godz. temu
Krajowa Informacja Skarbowa
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Asystent
Miejsce pracy: Leszno
Ogłoszenie o naborze Nr 142712

Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:



  • Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie
  • Wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku: nie niższe niż 6 447,81  zł brutto
  • Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”)
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczynania pracy między 7:00 a 8:00
  • Pokój śniadaniowy w miejscu pracy
  • Możliwość korzystania z parkingu samochodowego
  • Otwartą i przyjazną atmosferę w pracy
  • Pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • Praca administracyjno-biurowa
  • Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • Podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka, niszczarka do dokumentów

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • Praca w budynku III piętrowym; przestrzeń pracy KIS: III piętro
  • Budynek wyposażony w dźwig osobowy
  • Wejście główne do budynku posiada podjazd zewnętrzny dla osób z niepełnosprawnością ruchową
  • Budynek nie posiada platformy dla potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku
  • W budynku brak węzła sanitarnego przystosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku
  • Miejsce parkingowe dla osób ze szczególnymi potrzebami (art. 2 pkt 3, ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Dz. U. 2019 poz. 1696) m.in. osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku w przestrzeni publicznej
  • Budynek, otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy nie są dostosowane do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami – głównie osób z niepełnosprawnością

Zakres zadań

  • Prowadzi w pierwszej instancji postępowania w sprawach dotyczących wiążących informacji stawkowych (WIS), w tym przygotowuje projekty pism i decyzji na potrzeby opodatkowania podatkiem od towarów i usług dostaw towarów, importu towarów, wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów albo świadczenia usług
  • Opracowuje pisma przekazujące odwołanie do organu II instancji, zawierające ustosunkowanie się do zarzutów zawartych w odwołaniu
  • Prowadzi rejestr spraw przy użyciu programu komputerowego wspomagającego obieg dokumentów
  • Współpracuje z instytucjami naukowymi, laboratoriami i innymi placówkami badawczymi oraz opracowuje projekty zleceń badań i analiz w celu ustalenia właściwej klasyfikacji na potrzeby wydawania wiążących informacji stawkowych
  • Przygotowuje wystąpienia o zajęcie stanowiska w zakresie zagadnień związanych z wydawanymi rozstrzygnięciami zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi w zakresie klasyfikacji w związku z zapytaniami innych organów skarbowych
  • Przygotowuje i prowadzi szkolenia kaskadowe w celu przekazania zdobytej wiedzy pozostałym pracownikom

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość obowiązujących przepisów prawa podatkowego w szczególności w zakresie podatku od towarów i usług oraz Ordynacji podatkowej
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Umiejętność prostego i precyzyjnego formułowania odpowiedzi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne i inne przydatne w postępowaniach taryfikacyjnych (chemiczne, spożywcze, budowlane, towaroznawcze) lub inne uzupełnione studiami podyplomowymi kierunkowymi
  • Rzetelność
  • Odpowiedzialność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Dobra znajomość edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego
  • Znajomość Nomenklatury Scalonej (CN), przepisów o statystyce publicznej oraz zasad klasyfikacji
  • Znajomość przepisów z zakresu wiążących informacji stawkowych i postępowań podatkowych
  • Umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków
  • Kreatywność, umiejętność argumentowania

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • List motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane
  • W przypadku dołączenia kopii dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie wymagań formalnych sporządzonych w języku obcym należy przedstawić ich tłumaczenia przez tłumacza przysięgłego na język polski
  • Oświadczenie osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór oświadczenia opublikowano w Dz. U. z 2017 r. poz. 423 oraz udostępniono do pobrania na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen)
  • Wzory oświadczeń umieszczone są na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej (http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-26 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Krajowa Informacja Skarbowa
ul. Warszawska 5
43-300 Bielsko-Biała
z dopiskiem „oferta pracy - asystent KDSL2-2”

– w siedzibie Krajowej Informacji Skarbowej w Bielsku-Białej, ul. Warszawska 5 jest wystawiona skrzynka na dokumenty dla klientów, do której kandydaci mogą składać oferty – bez otrzymania potwierdzenia wpływu,
– nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym – oferty prosimy przesyłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej
ePUAP: /KIS/SkrytkaESP

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwane RODO, informujemy:


1.    Tożsamość i dane kontaktowe administratora


Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Krajowa Informacja Skarbowa jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor KIS. Z administratorem można kontaktować się pisemnie na adres: ul. Warszawska 5, 43-300 Bielsko-Biała; elektronicznie na adres e-mail: kis@mf.gov.pl lub na skrzynkę podawczą ePUAP: /KIS/SkrytkaESP; telefonicznie pod nr 33 472-79-64.


Strona internetowa Krajowej Informacji Skarbowej: www.kis.gov.pl.


2.    Dane kontaktowe inspektora ochrony danych


Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem, elektronicznie na adres email: iod.kis@mf.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.


3.    Cele przetwarzania danych i podstawy prawne


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, tj.:


1)   wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, gdy jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku (art. 22¹ § 1 pkt 4 – 6 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);


2)   imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe (art. 22¹ § 1 pkt 1 – 3 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO).


Podanie innych danych osobowych niż wyżej wymienione (z własnej inicjatywy) w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na ich przetwarzanie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a w przypadku danych wrażliwych - art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.


Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane również w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (art. 4, art. 4a, art. 28 ust. 2b, art. 29a oraz art. 30) i rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (wobec wyłonionego kandydata do pracy, z którym zostanie zawarta umowa o pracę).


4.    Odbiorcy lub kategorie odbiorców danych osobowych


Pani/Pana dane osobowe możemy ujawniać podmiotowi przetwarzającemu, tj. Centrum Informatyki Resortu Finansów z siedzibą w Radomiu, podczas świadczenia usług informatycznych dla użytkowanych w Krajowej Informacji Skarbowej systemów teleinformatycznych oraz organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązujących przepisów prawa.


Imiona i nazwiska kandydatów do pracy, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru (imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania) stanowią informację publiczną i są umieszczane w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie KIS oraz na stronie internetowej (art. 29 i 31 ustawy o służbie cywilnej).


5.    Okres przechowywania danych osobowych


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu wskazanego w punkcie 3 niniejszej Informacji, z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska pracy (art. 33 ustawy o służbie cywilnej).


6.    Prawa osób, których dane dotyczą


Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:


1)   prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO);


2)   prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, jeśli są błędne lub nieaktualne oraz prawo do ich uzupełnienia, jeśli są niekompletne (art. 16 RODO);


3)   prawo żądania usunięcia swoich danych osobowych. Prawo to nie ma zastosowania, w zakresie w jakim przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa lub do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 17 RODO);


4)   prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO);


5)   prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa; przez elektroniczną skrzynkę podawczą: /UODO/SkrytkaESP).


7.    Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych osobowych


Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy i złożenie oświadczeń, o których mowa w art. 4 ustawy o służbie cywilnej (o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe) oraz w art. 144 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (kandydaci do pracy, urodzeni przed dniem 1 sierpnia 1972 r., są obowiązani do złożenia oświadczenia dotyczącego pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami) -jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych osobowych jest dobrowolne.


8.    Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji i profilowaniu


Wobec Pani/Pana nie będą podejmowane decyzje oparte wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym ich profilowaniu. Oznacza to, że decyzje nie będą podjęte za pomocą środków technicznych bez udziału człowieka, w tym nie dokonamy automatycznej oceny niektórych czynników osobowych, które Pani/Pana dotyczą.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka / Recepcjonista / Recepcjonistka

    Rzepecki Mroczkowski Sp. z o.o.   Poznań, ul. Wiatraczna 5    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    OPIS STANOWISKA Dbanie o dobry wizerunek firmy; Obsługa recepcji, powitanie klienta; Obsługa urządzeń biurowych; Administracyjne wsparcie zespołu; Obsługa telefoniczna recepcji; Współpraca z firmami kurierskimi; Dbanie o porządek na stanowisku pracy, wygląd recepcji, estetykę;
  • Asystent w dziale sprzedaży korporacyjnej

    Termedia Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Pomoc organizacyjna w dziale sprzedaży korporacyjnej, Współpraca z klientami reklamowymi, Prezentacja i sprzedaż ofert marketingowych, Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z klientami, Obsługa administracyjna umów sprzedaży, Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie i rozwijanie relacji.
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji i Obsługi Działu Handlowego

    G DATA Software Sp. z o.o.   Poznań, Grunwald    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Obowiązkl: Zarządzanie działem; Zapewnienie potrzebnych materiałów i sprzętu; Utrzymywanie porządku i zarządzanie zasobami; Reagowanie na problemy techniczne; Obsługa klientów i gości; Reprezentowanie firmy; Wspieranie pracy działu; Zarządzanie pocztą e-mail; Komunikacja z innymi...
  • Asystent / Asystentka działu handlowego

    G DATA Software Sp. z o.o.   Poznań, Grunwald    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Organizacja wewnątrz działowa; Dbanie o zaopatrzenie; Dbanie o porządek oraz organizację zasobów działu; Interwencja w przypadku usterek; Obsługa klientów oraz gości; Reprezentacja firmy; Wsparcie funkcjonowania działu; Bieżąca obsługa skrzynek e-mailowych; Stały...
  • Stażysta - copywriting, social media i pozycjonowanie SEO (płatny staż)

    Fihn Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat   2 500 - 3 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres Twoich obowiązków uzależniony jest od stanowiska, ale oto przykładowe zadania wykonywane podczas stażu: tworzenie tekstów na strony WWW firm z różnych branż, zarządzanie treściami na portalach społecznościowych, uczestnictwo w szkoleniach, tworzenie tekstów (także z ChatGPT),...
  • Koordynator kontraktu / Asystenta Kierownika Obiektu

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zatrudnimy: Asystenta Kierownika Obiektu w Poznaniu, który będzie odpowiedzialny za: Nadzór nad realizacją usługi zespołu sprzątającego w sposób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec Klienta. Układanie grafików pracy. Rozliczanie godzin pracy zespołu. Kontrolę jakości...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Pielęgniarka / Pielęgniarz do opieki domowej z j. niemieckim B2

    Trenkwalder   wielkopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    3 dni
    Zadania: pomoc w codziennej higienie osobistej i monitorowanie stanu zdrowia pacjentów, pomoc w mobilizacji, ciągłe monitorowanie stanu zdrowia pacjentów, dokumentacja środków opieki i danych medycznych, obsługa sprzętu diagnostycznego oraz wykonywanie zastrzyków i opatrywanie ran,...
  • Asystentka Stomatologiczna / Asystent Stomatologiczny

    Medicover Stomatologia   Poznań, ul. Matyi 8​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie  część etatu
    4 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), sterylizację narzędzi i materiałów,
  • Młodszy specjalista / Asystent ds. Kategorii Produktowych

    Chata Polska S.A.   Poznań, ul. Zwierzchowskiego 25    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Aktywne wspieranie kupca w zarządzaniu kategoriami produktów, Przygotowywanie i analizowanie danych dla potrzeb negocjacji z partnerami handlowymi, Zarządzanie promocjami – od zakładania w systemie, po detaliczne rozliczenia, Zarządzanie dokumentacją handlową i...