Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Wejście do Punktu Obsługi Klienta i zespołu opolskiego znajduje się od strony ul. Powstańców Śląskich w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu i nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych ruchowo ani urządzenia do podnoszenia wózka dla osób niepełnosprawnych. Przy drzwiach wejściowych do budynku znajduje się domofon, za drzwiami wchodzi się do korytarza. Z korytarza schodami można dojść do pomieszczenia użytkowanego przez POK znajdującego się na pierwszym piętrze. W budynku nie ma zamontowanych dźwigów osobowych. W ciągach komunikacyjnych istnieją przeszkody architektoniczne w postaci progów, uskoków, itp. Nie ma również zapewnionej właściwej szerokości korytarzy i wejść do pomieszczeń, co uniemożliwia swobodne przemieszczanie się po budynku i dostęp do pomieszczeń osobom niepełnosprawnym. Budynek nie posiada toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych. W okolicach wejść do budynku jest wyznaczone i oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku zapewniona jest w sposób wizualny (plansze informacyjne, ewakuacyjne).
Warunki na stanowisku pracy:
- praca biurowa;
- wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
- użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka;
- oświetlenie naturalne i sztuczne.
Zakres zadań
- Analizuje i ocenia złożone wnioski i dokumenty oraz prowadzi postępowania administracyjne, w celu ustalenia prawa do świadczeń z tytułu zaopatrzenia emerytalnego i ich wysokości
- Przygotowuje projekty decyzji, postanowień, zaświadczeń i korespondencji wydawanych w imieniu organu emerytalnego, w celu realizacji wniosków świadczeniobiorców
- Wprowadza, przetwarza i aktualizuje dane w systemach informatycznych
- Udziela pełnych i poprawnych informacji i wyjaśnień klientom Zakładu z zakresu ustalania prawa i wysokości świadczeń z zaopatrzenia emerytalnego
- Buduje zaufanie klientów do Zakładu poprzez jakość świadczonych usług
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość przepisów ustawy o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy Policji (...) oraz ich rodzin
- Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
- Znajomość przepisów ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
- Umiejętność współpracy
- Odporność na stres
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Ukończone szkolenie z obsługi systemu informatycznego "Emeryt"