Asystent

Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
12 godz. temu
Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Asystent
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 142459

Warunki pracy

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:


- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji,
np. obywatele, przedsiębiorstwa)


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, do wykorzystania schodołaz.


Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/edukacja/informacja-dla-osob-majacych-trudnosci-w-poruszaniu-sie


 

Zakres zadań

  • Zapewnia organizację i obsługę spotkań członka Kierownictwa Ministerstwa poprzez m.in.: prowadzenie terminarza, obsługę gości, przygotowanie materiałów, czy rezerwację sal, oraz koordynuje udział członka kierownictwa ministerstwa w posiedzeniach, konferencjach i innych spotkaniach.
  • Przyjmuje i łączy rozmowy telefoniczne (w tym w języku angielskim), kieruje interesantów zgłaszających się bezpośrednio lub telefonicznie do właściwych merytorycznie komórek organizacyjnych lub pracowników, obsługuje pocztę elektroniczną, powiela materiały. Redaguje pisma, przepisuje zlecone teksty, kompletuje informatory, aktualizuje dane teleadresowe podmiotów, z którymi współpracuje członek Kierownictwa Ministerstwa (oraz dba o estetykę pomieszczeń).
  • Przyjmuje i rejestruje korespondencję wpływającą do członka kierownictwa ministerstwa (również w języku angielskim), w szczególności prowadzi elektroniczną ewidencję pism, przedkłada korespondencję do dekretacji członka Kierownictwa Ministerstwa, nadzoruje obieg korespondencji, kontroluje terminowość udzielania odpowiedzi na pisma kierowane do członka Kierownictwa Ministerstwa.
  • Koordynuje proces przedkładania do podpisu lub akceptacji członka Kierownictwa Ministerstwa pism wychodzących, notatek i innych materiałów, przygotowanych przez komórki organizacyjne ministerstwa, w tym dokonuje ich weryfikacji pod względem formalno-językowym.
  • Przekazuje polecenia i ustalenia członka Kierownictwa Ministerstwa kierującym komórkami organizacyjnymi oraz pracownikom i w zależności od dyspozycji monitoruje ich realizację oraz kontroluje terminowość, a także zarządza innymi informacjami zgodnie przyjętymi procedurami.
  • Monitoruje prace Rady Ministrów i Parlamentu oraz informacje medialne w zakresie właściwości obsługiwanego członka Kierownictwa Ministerstwa we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi.
  • Prowadzi sprawy związane z podróżami służbowymi członka Kierownictwa Ministerstwa.
  • Zgłasza do Rejestru Korzyści Państwowej Komisji Wyborczej korzyści uzyskane przez członka kierownictwa ministerstwa.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku sekretarsko-asystenckim
  • Znajomość podstaw funkcjonowania administracji publicznej (podział, zasady organizacji i działania), w tym służby cywilnej (organizacja, uprawnienia i obowiązki członków korpusu służby cywilnej)
  • Znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1)
  • Dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”
  • Organizacja pracy własnej i orientacja na osiąganie celów
  • Rzetelność
  • Komunikacja
  • Współpraca
  • Znajomość zasad obsługi klienta i savoire-vivre’u
  • Samodzielność i inicjatywa
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Ukończony kurs asystencko-sekretarski
  • Podstawowa znajomość zagadnień objętych działem oświata i wychowanie

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Kopia dokumentu potwierdzającego dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursu asystencko-sekretarskiego

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-20 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Biuro Dyrektora Generalnego
Al. Szucha 25
00-918 Warszawa
(KONIECZNIE z dopiskiem na kopercie "ogłoszenie - asystent BM/WOK/A/10")
Polecamy aplikowanie przez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej)
lub na adres: nabory_edukacja@men.gov.pl

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Administrator danych i kontakt do niego:


Minister Edukacji Narodowej ul. Al. J.Ch. Szucha 25 00-918 Warszawa


Kontakt do inspektora ochrony danych:


Z inspektorem możesz się skontaktować przesyłając informacje na adres mailowy: inspektor@men.gov.pl


Cel przetwarzania danych:


Przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


Informacje o odbiorcach danych:


Podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz zapewniające obsługę informatyczną administratora.


Okres przechowywania danych:


Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy (w tym na stanowisko pracy w służbie cywilnej – z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


Uprawnienia:


Masz prawo do:


1) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;


2) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;


3) ograniczenia przetwarzania danych osobowych;


4) do usunięcia danych osobowych;


– w zakresie określonym przepisami prawa.


Żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;


5) w zakresie danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody, przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem;


6) wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


Podstawa prawna przetwarzania danych:


1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO,


2) art. 22[1] Kodeksu pracy, art. 26 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,


art. 1 ust. 2 pkt 2 i art. 3 b ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych, ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;


3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO;


Informacje o wymogu podania danych:


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22[1] Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej jest


niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.


Podanie danych osobowych, w zakresie szerszym, niż jest to wymagane przepisami prawa, zostanie potraktowane jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie.


Podanie danych osobowych obejmujących szczególne kategorie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, będzie wiązało się z koniecznością wyrażenia wyraźnej zgody na ich przetwarzanie, w formie oświadczenia.


Inne informacje:


Podane dane osobowe nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też stosowane profilowanie.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departament Usług Proinnowacyjnych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania I / II, w szczególności: Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów, Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny...
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Zarzecz 13B    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...
  • Główny Specjalista w Wydziale Opłat

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne przygotowywanie opinii, stanowisk oraz interpretacji przepisów prawa, a także udzielanie wyjaśnień i konsultacji w zakresie administracyjnych kar pieniężnych oraz opłat za usługi wodne. udział przy opracowywaniu wytycznych,...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracji Grafikami

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    3 godz.
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Prawidłowe i terminowe wprowadzanie grafików personelu medycznego; Ścisłą współpracę z Centrami Medicover, Salonami Optycznymi, Centrami; Stomatologicznymi w Polsce w zakresie zmian grafikowych, absencji, czy odwołań grafików; Nadzór nad...
  • Sekretarka

    Partner Sp. z o.o. Sp. K   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu. Obsługa połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (odbieranie, rejestrowanie, rozdzielanie, wysyłanie). Zapewnienie właściwego przepływu informacji i obiegu dokumentów. Prowadzenie...
  • Specjalista w Wydziale Analiz Ekonomicznych, Departament Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: dokonywanie analizy danych ekonomicznych zawartych we wnioskach o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków, przygotowywanie danych i dokonywanie analiz ekonomicznych w gospodarce wodno-ściekowej...
  • Pracownik biurowy

    MGGP S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    zarządzanie korespondencją, obsługa sekretariatu, sporządzanie pism oraz dokumentów, zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów oraz faktur, odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura, monitorowanie prowadzonych spraw, obsługa spotkań w biurze, prowadzenie spraw w systemie do...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    UNIVERSAL MUSIC POLSKA Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Twoje zadania: bieżące prowadzenie recepcji: przyjmowanie gości, obsługa klientów, obsługa poczty e-mail, przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, awizowanie pojazdów itp. opieka administracyjna nad obiegiem umów (począwszy od wypełniania metryczek i wprowadzania do systemu, po...
  • Specjalista ds. logistyki (zakupów)

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Będziesz odpowiadać za: realizowanie zakupów w ramach wybranej kategorii zakupowej (np. części tramwajowe, materiały torowo- budowlane), terminową realizację zapotrzebowania pod planowane zużycie materiałów, opracowanie harmonogramów dostaw, regulowanie terminów dostaw, analizę stanów...
  • Inspektor ds. koordynacji usług (zamówień)

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Będziesz odpowiadać za: zapewnienie usług oraz dostaw pojazdów, maszyn i urządzeń na potrzeby Zakładu oraz jako wspólny zamawiający, przygotowanie i prowadzenie postępowań o wartości nie przekraczającej 130 000 zł, przygotowanie wniosków o zgody korporacyjne, przygotowanie projektów...